Apua. Unitulkitsijaa paikalla, mitä tällainen uni merkitsee?
Olin unessa vanhan kouluni pihalla jossain kiikkusyysteemissä.
En yhtään tiedä miksi. Pian näin kaukaa suuren koiran, joka näytti olevan yksin. Se meinasi lähtä juoksemaan minua kohti. Meinaan paeta, mutta yhtäkkiä se rauhottuukin ja huomaankin, että se on omistajan kanssa ehkä jopa hihnassa.
Tässä kohtaa tarkistin äsken unikirjasta, että hyökkäävä ja vihainen koira tuo ongelmia. Kuitenkaan koira ei ehkä ollutkaan vihainen eikä viime hetkellä hyökännytkääm, kun olikin omistajan kanssa.
Uni jatkuu pian etäämmälle tulee poliisi auto.
Se jää kauemmas, mutta pian tulee ihan viereeni ja pysähtyy.
Pelkään jostain syystä, että he ovat hakemassa minua.
Mutta pian pyytävätkin vieressä ollut miestä autoon. En ollut huomannut häntä ollenkaan. Eri tyyppi kuin koiran omistaja.
Mies huutaa, että teillä mitään todisteita minua vastaan.
Jotenkin muistaakseni livahdan pois tuosta ja jatkan matkaani kohti kotiani.
Tarkastin unikirjasta, että poliisi auto tietää ongelmia jos siinä on valot päällä, mutta jos valot ovat pois on mahdollista välttää ongelmat.
Mielestäni en nähnyt valoja en edes silloin, kun se lipui minua kohti. En kuitenkaan ole varma.
Ihan, kuin uni viestittäisi, että minun on mahdollisuus välttää tulevat ongelmat, mutta miten?
Olenko oikeassa? Miten tulkitsisitte tällaisen unen?
Kommentit (24)
Älä yritä. Minä tarvitsen nyt apua oikeasti.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä. Minä tarvitsen nyt apua oikeasti.
T. Ap
Todellakin tarvitset. Siis mt hoitoa.
Sinulla on äiti- tai isäkompleksi sukupuolestasi riippuen.
Tulkitsen, että unen aikana aivosi suorittivat normaalia puhdistusrutiiniaan ja tallennettujen tietojen uudelleenjärjestelyä.
Tietää sitä, että tätisi saa Helsingissä peppuseksiä.
Nyt minä tarvitsen apua tässä asiassa.
T. Ap
Ei ne unet, tietenkään, mitään merkitse, alitajunta pyörittelee asioita.
Täällä on aivan hirveitä ihmisiä paikalla.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Tule sitten pois sieltä.
Sinulla on joku pulma tai ongelma jota pelkäät, mutta kuitenkin alitajuisesti uskot, että pelkäät turhaan.
Elämäsi on heiluvassa aaltoliikkeessä. Sinulla on vielä mahdollisuus tehdä korjausliike, jos oikeasti sitoudut ja paneudut terveelliseen elämänmuutokseen. Hihnassa kulkeva koira on viestintuoja, sinun pitää kulkea kaidalla tiellä, tai vastaat itse seurauksista. Miksi olet niin levoton? Vielä ei ole myöhäistä muuttaa suuntaa. Ota itseäsi niskasta kiinni ja elä kurinalaisemmin. Olet tienhaarassa. Tulevaisuutesi on omissa käsissäsi.
Uni oli enne. Tämän enempää sinua ei varoiteta. Olet onnekas, että sinua huomautetaan unen kautta. Näitä on varmasti ollut enemmänkin, mutta tämän sinä muistat. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Ei se meidän vikamme ole, ettei unilla ole mitään yliluonnollisia merkityksiä. Ehkä sua stressaa nyt joku asia ja siksi uneksit pelottavista tilanteista, tai sitten olet viime päivinä vain nähnyt telkkarissa vihaisia koiria ja poliiseja. Siinä se.
Aloittajalle sanon, että mietipä ensin mitä tuli illalla luettua tai katsottua telkkarista tms.
Oliko joku poliisisarja tai elokuva.
Niistä aineksista mitä aiemmin on valveilla ollessa tapahtunut, tulee myös helposti uniin sisältöä.
Että oikein omistat unien tulkintaan sopivan kirjan. Minä vaan haluaisin keskustella semmoisen kirjan kirjoittajan kanssa ja kysellä kuinka monta unta hän on analysoinut, jotta osaa kertoa että poliisiauto valot päällä on sitä tai tätä jne.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on joku pulma tai ongelma jota pelkäät, mutta kuitenkin alitajuisesti uskot, että pelkäät turhaan.
Jatkoa tähän. Eli siis kaikki on loppujen lopuksi hyvin, pelko on turha.
Miksi ap haluat leikkiä jotain mielikuvitusleikkejä unissa vilahtaneiden asioiden parissa?
Eikö olisi hyödyllisempää työstää oman elämän kipupisteitä ihan täällä valvetodellisuudessa?
Soita heti telkkarin Astral-meediolle. Saat avun nopeasti ja halvalla...
Sinulla on kaukainen huoli jostakin. Murehdit jotain kaukaista tai epäselvää asiaa / tapahtumaa ? Onko näin ?
Vanha huoli on jossain alitajunnassasi.
Uni liittyy johonkin sen tapaiseen.
Et ole päässyt jostain asiasta ylitse.
Välillä se ottaa vallan ( vihainen koira lähestyy...)
Kuitenkin olet jo ottanut etäisyyttä ko.asiaan ( koira vetäytyy, onkin kiinni pidettynä).
Mielessäsi on jokin raskas asia, et tiedä miten siinä käy ( tulee poliisiauto, eivät haekaan sinua ).., joten uni haluaa kertoa että voit jo unohtaa menneet.
Huojentaa ajatuksiasi.
Haluan useamman tulkitsijan vastauksen!
T. Ap
Se merkitsee sitä, että näit unta.