Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kokeilleet mineraalimeikkejä?

10.01.2015 |

onko kukaan kokeillut mineraalimeikkejä? bloggari tuntuvat näitä kovin hehkuttavan, Saara Sarvas blogissaan juuri kirjoitti ja täällä oli myös arvonta aiheeseen liittyen http://www.lily.fi/blogit/visual-diary/apua-kuivalle-iholle-ja-bareminerals-arvonta

haluaisin kokeilla, mutta ovat tosi kalliita. onko kokemuksia?

Kommentit (4)

1/4 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivat ja ovat ihollekin parempia kuin monet meikkivoiteet. Joillakin ihon kunto on jopa kohentunut. Jälki on hyvännäköinen, luonnollinen. Omani hankin 2011 ja välillä vaihtelen tuotteita. Bare Mineralsin setti siis mulla, lähimmästä Sephorasta.

2/4 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, siis ensimmäinen settini on vuodelta 2011, uusia olen hankkinut jo useamman kerran. Kesti jonkin aikaa löytää oma sävy, fairly light näköjään. Varjostuksissa Warmth. Niitä veilejä ei ole tullut käytettyä. Kannattaa kuitenkin ottaa aloituspakkaus ja myöhemmin sitten ostaa tuotteita purkeittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kokeiltua silloin kun olivat muodissa muutama vuosi takaisin. Eivät ole yhtään sen parempia kuin peruskosmetiikka.

4/4 |
10.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käytettyä joitain vuosia sitten, mutta nykyään olen palannut normimeikkeihin.

Oma lempparini mineraalimeikeissä oli Lily Lolo. Hintalaadultaan mahtavaa tavaraa. Yksi meikkipohjapurkki kesti aina noin vuoden verran aktiivikäytössä. Tuohon varmasti palaisinkin, jos nämä perusmeikkipohjat alkaisi kyllästyttää. Nyt on kuitenkin nestemäinen meikkivoide -kausi menossa.