Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon olette laihtuneet sairastumisen takia

Vierailija
01.11.2021 |

Olen ollut nyt kuukauden päivät erittäinkin sairas, puolet ajasta sairaalassa. Osan ajasta olen ollut tiputuksessa enkä ole kyennyt syömään ja koko aikana en ole pystynyt syömään normaalisti. Vieläkään ei ruoka oikein maistu, vaikka pystyn jo syömään.

Kiinnostaisi kuulla vastaavista tilanteista oletteko laihtuneet ja minkä verran jos ei sairauden takia ruoka ole maistunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta?

Vierailija
2/5 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta sairastumisesta on kyse? Itselleni kehittyi pikku hiljaa ketoasidoosi huonossa hoitotasapainossa olevan diabeteksen vuoksi ja vaikka olin tasaisesti laihtunut niin viimeinen viikko ennen teholle joutumista laihduin 57 -> 51 kiloon kun oksensin vain mahanesteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kysyisin, että millainen sairastaminen kyseessä? Ei kaikki sairaudet aiheuta ruokahaluttomuutta tai laihtumista. Vaikka sairaalassa olisi. Multa lähti viimeksi kovasta taudista ~5 kiloa. Varmaan nesteitä enimmäkseen. Makasin pari viikkoa tajuttomana.

Vierailija
4/5 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Olen elänyt pelkillä porkkanoilla ja vedellä raskausaikanakin 5kk ja oksentanut parikymmentä kertaa päivässä lähinnä pelkkiä mahahappoja eikä mitään vaikutusta painoon. Ainoa mitä tapahtui oli se että minulle tuli lanugo karvoitus jota tavataan yleensä anorektikoilla. Olen huomannut että ainoa mikä todella nopeasti laihduttaa on sydämen syke. Olin psykoosissa jonkin aikaa ja viikossa tippui 5kg pelkästään pelkäämällä. Syke oli koko ajan 160 paikkeilla.

Vierailija
5/5 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa siis ihan sairaudesta riippumatta millaisia kokemuksia, onko paino tippunut ja miten paljon? Itselleni tehtiin eräs operaatio, jonka kompikaationa tuli paha munuaistulehdus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi