Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulkatkaa mun uneni

Vierailija
09.01.2015 |

En oo ikinä nähny näin outoa unta.

Mulla oli jostain syystä jääny opiskelukaverin kotiavain. Opiskelukaverini asui kotikaupungissani ja vaikken ollu kaveria tavannut unessakaan vuosikymmeneen, mentiin käymään sen kämpällä. Olin vakuuttunut että sinne oli jäänyt joku tavarani. Pääsin avaimella sisään ja etsin omaisuuttani. Jonkun nallen tvst löysinki ja jatkettiin matkaa. Avaimet pudotin postiluukusta niin että  näytti siltä että oltaisiin vaan ovella käyty kääntymässä. Kun suljin oven takanani huomasin että mun laukku oli jääny sinne sisälle. Ulos päästyämme huomattiin että mulla oli eripariset kengät jalassani ja takkikin oli siellä sisällä.

Naapuriin oli tullu kenkäkauppa, joten lähdin sitte ostaan uusia kenkiä. En tuntenut huonoa omaatuntoa siitä että olin murtautunu kaverin kämppään, mutta tunsin syyllisyyttä siittä että olin unohtanu sen laukkuni sinne (kännykkä ja lompakko oli siellä). Mietin selitystä kaverille siinä unessa.

Olipahan seko uni. En ymmärrä alkuunkaan miksi se jäi vielä valveillakin painamaan mieltä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun untasi ei voi kukaan ulkopuolinen tulkita. Nykypsykologian näkemys unista on, että ne ovat muistoja, toiveita, tai mitä vaan! Usein nähdään unta edellisen päivän tapahtumista, ja näin ne "järjestellään" aivoissa.

Mutta toki voit itse yrittää tulkita sitä. Liittyykö unesi edes osittain johonkin muistoon, toiveeseen, tunteeseen - mitä sinulle tulee mieleen unesi tapahtumista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme