Miten olette saaneet rauhoittavia?
Jos ei ole paniikkihäiriötä, niin mitä olette sanoneet lääkärillä että olette saaneet rauhoittavia?
Kommentit (19)
Miksi tarvitset niitä? Älkää käyttäkö rauhoittavia, jos ette tarvitse niitä.
Sairaalassa antoivat, kun magneettikuvaus ei ilman niitä sujunut. Ei todellakaan kannata ottaa säännölliseen käyttöön.
Ihan siten, että ole käynyt lääkärissä ja saanut diagnoosin sairaudesta, jonka hoitamiseen niitä käytin. Ei pidä käyttää lääkkeitä, jos niitä ei oikeasti tarvitse.
Siten että olen käynyt hoidossa ja mulla on ihan oikeat diagnoosit. Olen todella tyytyväinen että en tarvinnut niitä kauaa, enkä ole joutunut uusimaan reseptiä 4 vuoteen. En todellakaan halua olla niin huonokuntoinen henkisesti, että joutuu vetämään sellaisia nappeja. Ja sitten vaan nukkuu aina.
Pelkäsin että isäni kuolema suistaa minut taas radaltaan, mutta näköjään olen oppinut käsittelemään tunteitani paremmin. Ei tarvitse aina rynnätä pilleripurkille.
Meinasin mennä junan alle ja makasinkin jo kiskoilla mutta juna menikin toista raidetta. Piipaa auto tuli sitten hakemaan muumilaaksoon. Sen jälkeen olen saanut rauhoittavia kun päästivät pois.
Nykyäänhän ei riitä että tarvitsee niitä, koska viranomaiset paheksuvat bentsoja ja lääkärit eivät uskalla määrätä. Se että löysin lääkärin joka uusii Opamoxin säännöllisesti pelasti elämäni, joten vinkkejä ei nyt heru ettei se lähde ehdy.
Vierailija kirjoitti:
Ihan siten, että ole käynyt lääkärissä ja saanut diagnoosin sairaudesta, jonka hoitamiseen niitä käytin. Ei pidä käyttää lääkkeitä, jos niitä ei oikeasti tarvitse.
Mikä diagnoosi?
Luettelee ulkoa jotain ahdistusoireita (tsekkaa vaikka netistä). Sanoo että kummitäti sai joskus samoihin oireisiin jotain diamap-lääkkeitä tai… jotain. Se voisi sopia itsellekin, sanoo lääkärille ja vinkkaa silmää
Vierailija kirjoitti:
Meinasin mennä junan alle ja makasinkin jo kiskoilla mutta juna menikin toista raidetta. Piipaa auto tuli sitten hakemaan muumilaaksoon. Sen jälkeen olen saanut rauhoittavia kun päästivät pois.
Terveyskeskulääkäri on nyt päättänyt että syön turhaa näitä. Tiedän kyllä mihin tämä taas johtaa. Juon sitten kännit kun rupeaa liikaa ahdistamaan ja menen sitten junan alle ja aikaisemmasta viisastuneena oikealle raiteelle. Ei sillä sinänsä väliä kun laina-ajalla tässä on oltukin eikä elämässä ole tapahtunut mitään sen kummempaa mikä täällä pitelisi.
Vierailija kirjoitti:
Opamoxia migreeniin
Lähinnä siitä saa migreenin.
Sanoin lääkärillä mm.päivää, kiitos ja näkemiin.
Kädessä kunnon setti chilliipillii.