Tykkäättekö noista leveälahkeisista housuista joita nyt näkee kadulla?
Kommentit (35)
Näin kasarilla syntyneenä ne näyttävät silmissäni ihan naurettavilta.
Mutta näinhän se menee, samat trendit kiertävät sykleissä joidenkin vuosikymmenten välein, nyt taitaa olla jo kasarikin muodikasta.
Järettömän kauheat.
Tykkäsin enemmän näistä mustaksi maalatuista perseistä, eli legginseistä ja jumppatrikoista.
Toivat esiin naisten kamelinvarpaat, reidet ja persuksen. NAM.
En tykkää ja näyttävät rumilta. Toivottavasti menevät nopeasti pois muodista, koska kaupoista on hankala löytää kapeampia housuja, kun joka paikassa tyrkytetään leveää lahjetta. Onneksi jonkin verran on tarjolla klassikkoa, joissa suora lahje,
Vierailija kirjoitti:
Hieno uusi trendi
Vai uusi, minulla oli kyllä jo 70-luvulla leveälahkeiset housut
Siis tarkoitetaanko nyt niitä, jotka tulivat jo keväällä? Sellaiset ylhäältä alas yhtä leveät housut, jotka sopivat vain pitkille ja hoikille?
Itse en ala käyttää, mutta kivan nostalginen fiilis tulee kun näkee paljon nuoria samanlaisissa kuteissa kuin mihin pukeuduin teininä. Siinä mielessä siis tykkään! Katukuvassa näkyy nyt myös enemmän persoonallisempaa pukeutumista kuin aiemmin, mikä on aivan mahtavaa. Siitäkin tulee ysäri mieleen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno uusi trendi
Sama. Eiköhän yksi kausi riitä - ainakin mulle!!
Siis oikeasti, tarkoitetaanko nyt 70-luvun lahjeflare-housuja vai niitä, jotka ovat ylhäältä alas yhtä leveät? Kuva?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno uusi trendi
Sama. Eiköhän yksi kausi riitä - ainakin mulle!!
Samoin minulle, mutta kuinka hirveitä olivatkaan näiden jälkeen tulleet kapealahkeiset housut.
Nyt on pitkään ollut sellaisen kausi, että muotivaatteiden pitää olla mahdollisimman rumia, outoja ja tavallisille ihmisille huonosti istuvia sekä käyttökelvottomia. Siksi ei ihmetytäkään kun yhä rumemmat ja huonommin istuvat vaatteet historian hämärästä tulevat yhä uudestaan muotiin, kuten nämä leveälahkeiset housutkin.
Leveät lahkeet ovat usein rumat, sopivat huonosti useimpien vartalotyyppiin, ja lisäksi ovat Suomen oloissa aika kamalat. Muistan itsekin kun edellisen kerran kun pitkät ja leveät lahkeet olivat muodissa, ja miten hirveältä näytti kun housut olivat kastuneet ja ravassa puoleen väliin pohjetta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ala käyttää, mutta kivan nostalginen fiilis tulee kun näkee paljon nuoria samanlaisissa kuteissa kuin mihin pukeuduin teininä. Siinä mielessä siis tykkään! Katukuvassa näkyy nyt myös enemmän persoonallisempaa pukeutumista kuin aiemmin, mikä on aivan mahtavaa. Siitäkin tulee ysäri mieleen <3
Samoin tulee nostalginen olo. Minusta on ihanaa käyttää taas niitä samoja vaatteita kuin nuorena ysärillä. Oon kai poikkeava? Vissiin monesti ihmisillä niin, ettei sitä kerran elettyä vaatetrendiä enää haluta uudelleen elää?
Niin millaiset? Minusta on kyllä kiva jos ne mitkä lie skinny fitit jää pois, en ymmärrä kuka aikuinen niihin on saanut itsensä mahtumaan.
Leveälahkeiset olis ihan kivoja, mutta kun kaupat myy vaan sellaisia missä on liian pitkät lahkeet. Kellä on sellainen kroppa, että nämä housut menis? Pitäis olla kilometrin pituiset jalat ja tosi hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Leveälahkeiset olis ihan kivoja, mutta kun kaupat myy vaan sellaisia missä on liian pitkät lahkeet. Kellä on sellainen kroppa, että nämä housut menis? Pitäis olla kilometrin pituiset jalat ja tosi hoikka.
Niin? Sellaisille ne sopivat. Täydellisesti.
Hieno uusi trendi