Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kasteen perua?

Vierailija
09.01.2015 |

Terve, minut on kastettu nuorena vasten tahtoani. En kuulu kirkkoon ja vastustan kirkkoa instituutiona. Voidaanko kasteeni purkaa/perua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:42"]

Haluaisin parantaa suojaani kirkkoa vastaan juurikin kuolemani jälkeen. En halua joutua taivaaseen / haudatuksi kirkon maille tai mitään muutakaan kirkkoon liittyvää. Siksi toivoisin että voin minimoida kaikki riskit ja poistaa liitokset kirkkoon. Voihan avioliitonkin purkaa, miksei siis kastetta?

[/quote]

Eihän se avioliittoon vihkiminenkään kirkon kirjoista mihinkään katoa, vaikka ero tulisikin. Ihan samalla tavalla kaste jää kirkon kirjoihin vaikka ero tulisikin. Sillä erollahan ne on peruttu.

Vierailija
22/25 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo et voi perua sitä kastetta mitenkään.  Koita kestää, mäkin olen eronnut kirkosta ja vihaan sitä laitosta

mutta henkisesti olen siitä vapaa koska minun suoja on muualla nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 11:42"]Haluaisin parantaa suojaani kirkkoa vastaan juurikin kuolemani jälkeen. En halua joutua taivaaseen / haudatuksi kirkon maille tai mitään muutakaan kirkkoon liittyvää. Siksi toivoisin että voin minimoida kaikki riskit ja poistaa liitokset kirkkoon. Voihan avioliitonkin purkaa, miksei siis kastetta?
[/quote]

Nämä kuolemaan liittyvät kirjataan sitten testamenttiin olit kastettu vauvana tai et.

Vierailija
24/25 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat. Voi kun pystyiskin perumaan kaikki ikävät tapahtumat menneisyydestään!

Vierailija
25/25 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko perua vanhempieni avioeron kun he menivät viime vuonna uudestaan naimisiin? Miten saan pyyhittyä sen eron pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi