Koronarokote ja kuukautiset
Joillakin naisilla on mennyt kuukautiset aivan sekaisin koronarokotteesta.
Onko sinulla ollut tuollaisia kokemuksia?
Jos on, niin mitä oireita tullut.
Entä onko kukaan ottanut rokotusta kuukautisten aikaan ja vaikuttanut heti menkkoihin?
Olisi kiva tietää näin naisena.
Kommentit (27)
Mun yhdellä kaverilla meni. Toisella ei. Muista en tiedä.
Otin 2. rokotteen menkkojen aikana. Ei vaikuttanut niihin. Seuraavia menkkoja ei vielä ole tullut, joten saa nähdä.
Ei ole ollut tuollaisia kokemuksia.
M44
Jossain oli, että menkat saattavat tulla ja mennä epäsäännöllisesti, joten se ehkä vähän huolettaa jos nyt omalle kohdalle näin sattuisi käymään, niin pitäisi joka päivä jännittää ja varautua, että tuleekohan nyt vuotoa yllättäen.
Heh. Odotappas kun moderaatori herää niin tämä poistuu. Ei rokotteesta voi tulla haittoja.
Rokotetta en ole ottanut.
Mutta keväällä 2020 sairastettu vakava korona laittoi 1,5 vuodeksi ennen niin säännöllisen 28 päivän kierron täysin sekaisin, 21-42 päivän kiertoja ja nyt ovat myöhässä yli kuukauden. En ole raskaana, ikää kuitenkin 34v joten eikai vaihdevuodet vielä voi alkaa.
Kumppanillani meni ihan sekaisin. Olleet tosi säännölliset koko elämän. Tiputtelee ja paakkuntuu.
Myös nämä':
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronarokotteen-jalkeen-jennin-kuuk…
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…
https://www.iltalehti.fi/keho/a/6bcd4001-52f1-4aa8-b642-06c55c0181fa
Ei mitään tuollaisia oireita ollut. En tosin rokotettu mutta tähän ikään en ole peppurättejä tarvinnut enkä myöskään tamponeita.
M50
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut tuollaisia kokemuksia.
M44
Tämä vanha vitsi naurattaa aina yhtä paljon.
NOT.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Heh. Odotappas kun moderaatori herää niin tämä poistuu. Ei rokotteesta voi tulla haittoja.
Niinpä. Ei saa edes kysellä tuliko käsi kipeäksi pistoskohdasta
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään tuollaisia oireita ollut. En tosin rokotettu mutta tähän ikään en ole peppurättejä tarvinnut enkä myöskään tamponeita.
M50
Tiedoksi, että me naisetkaan emme mitään PEPPURÄTTEJÄ tarvitse.
Minulla kesti kuukautiset 2 viikkoa toisen rokotuksen jälkeen.
(Normaalisti kestävät n. 4 päivää. Ja nyt ovat reilusti myöhässä.
Oli myös 2 viikkoa kestänyt päänsärky.)
Tosin olen jo 47, eli nämä voi helposti laittaa vaihdevuosioireiluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli myös 2 viikkoa kestänyt päänsärky.)Tosin olen jo 47, eli nämä voi helposti laittaa vaihdevuosioireiluiksi.
Ei voi. Kyllä se piikki tekee tätä. Elä kaunistele
No mulla jäänyt yhdet menkat välistä, en tiedä liittyykö rokotteeseen vaiko stressiin / ikään ym…
Vierailija kirjoitti:
Oli myös 2 viikkoa kestänyt päänsärky.)Tosin olen jo 47, eli nämä voi helposti laittaa vaihdevuosioireiluiksi.
Kuulostaa mun vaihdevuosien alulta. (Ennen koronaa.)
Tokan rokotteen jälkeen alkoi yhtäkkiä menkat, kesti pari päivää. Sitten pari päivää taukoa ja alkoi todella kovat menkat, jotka kestivät 10 tai 11 päivää. Nämä olivat siis todella kammottavat, tuntui siltä ettei mitkään siteet ja tamponit riitä, hölskyvä olo. Vessaan kun meni niin tuskin sai housuja alas kun valui jo lattialle, wc-istuin myös kuin siihen olisi joku teurastettu. Onneksi etätyömahdollisuus!
Näiden jälkeen 2kk tauko ja sitten taas tavallista runsaammat menkat, mutta kestivät vain 6 päivää.
Rasittavaa, kun ei nyt yhtään tiedä koska ne taas alkaa.
t. 34v nainen
Itsellä alkoi ekan rokotteen jälkeen menkat etuajassa ja olivat tavallista runsaammat ja kivuliaammat. Sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia vaikka toinen rokotekin on jo otettu.
Mulla meni toisen rokotuksen jälkeen menkat sekasin. Oli 2,5 kk myöhässä, sitten vähän vuotoa ja nyt taas myöhässä.
Ei ole tullut mitään kuukautisoireita eikä kukaan ystävätär ole sellaisia raportoinut.