Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö oikeasti kokonaisen lautasellisen ruokaa? Siis esim. makaronilaatikkoa

Vierailija
08.01.2015 |

Ei puolta lautasellista kasviksia, vaan pelkkää pääruokaa? Luulin että vain ojankaivajat joskus 40-luvulla söivät noin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhia!! Taidanpa syödä:-)

Vierailija
2/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yleensä syön alle puoli lautasellista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön? :) Juuri puoliltapäivin söin lautasellisen makaronilaatikkoa. Otin sen töihin evääksi enkä jaksanut väsätä mukaan salaattia, kotona otan kyllä kasviksiakin lämpimän ruuan kanssa. Pärjäsin sillä kivasti kuudelta syömääni päivälliseen asti. En liho, joten taidan syödä kropalleni sopivan määrän kaloreita.

Vierailija
4/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti syön ja sitten käyn oksentamassa, kuten me kaikki naiselliset 42 kg sen tiedämme!

Vierailija
5/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön

Vierailija
6/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Syön kaksi lautasellista. Olen normaalipainon alarajoilla.

Vierailija
7/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kokonaisen lautasellisen pääruokaa, mutta en ikinä syö mitään makaronilaatikkoa tms. Lapan lautasen täyteen salaattia tai kasviksia ja siihen päälle heitän proteiinia niin paljon kuin mahtuu. ;)

Vierailija
8/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön todellakin. Ja alkupalaksi lautasellisen salaattia öljykastikkeella ja jälkkäriksi jotain makeaa. Painan 53 kiloa. Välipaloja tai aamupalaa sen sijaan en syö, vain hyvin tukevan lounaan ja keskitukevan päivällisen illalla.

Vierailija
9/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutuitko sä nyt minun syömisiini :) (vastasin syöneeni laustasellisen makaronilaatikkoa tuossa Mitä söit tänään ketjussa)

Se minun lautaselliseni oli arviolta 200 (?) grammaa makaronilaatikkoa eli oikeasti puoli lautasellista. Tällä kertaa ei ollut kasviksia, koska kiire, mutta yleensä kasviksia on puolet lautasesta. Lautasmallin mukaan pyrin koostamaan ateriani.

Vierailija
10/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, otitko kysymystä laatiessasi huomioon, että lautasia on monen kokoisia?

Vierailija
11/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo syön ja usein santsaan!

Vierailija
12/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:37"]

AP, otitko kysymystä laatiessasi huomioon, että lautasia on monen kokoisia?

[/quote]

Meinasin lisätä aloistusviestiin että ne jotka syövät kahvikuppien aluslautasilta voivat jättää vastaamatta, mutta ajattelin ettei se olisi tarpeen koska ei kai kukaan ole niin pösilö että alkaisi tuosta pätemään. Olin ilmeisesti väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi