haluan takasi lestadiolaiseksi
Aion alkaa lestadiolaiseksi uudestaan, niin oli kivempi olla...
Kommentit (19)
Siittä vaan, ole hyvä. Ei häiritse minun elämääni millään tavalla. En ymmärrä, miksi tuota pitää hohhailla av-palstalla, kun samaan aikaan voisit jo olla siellä uskonveljiesi ja -sisariesi kanssa elämässä sitä parempaa elämää. Omituista, ettei voi itse tehdä omaan elämäänsä vaikuttavia tekoja...
Mäki 'aloin'. Ei se oo kyl itestä kii..
En ois tässä jos ei ois tullu 'se ihme olo'.
-Kuolen ihan just.
Kauhee paniikki
Oli jotenki paljo parempi olla lapsuudessa kun oli lestadiolainen, ei ikinä ollu paha olla...
Mitä se tarkottaa ku alkaa joksikin? Mikä sä nyt sit oot?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:19"]Oli jotenki paljo parempi olla lapsuudessa kun oli lestadiolainen, ei ikinä ollu paha olla...
[/quote]
Niin oli. Paljon kevyempi, ei tarvinut pelätä mitään. Jos teki pahaa ja tuli huono omatunto, niin sen sai oikeasti anteeksi..
Mutta en vaan osais enää.. t. Toinen ex-vl
Niin, meillä on omatunto oli sitten entinen tai nykyinen vl...
Lukekaa historiaa ja raamattua. Teidän tarttis tuntea jeesus ihan henk koht. Ei auta kuulua mihinkään uskon kuntaan tai lahkoon. Jeesus oli juutalainen kuollessaan ja ylösnoussessaan mut juutalaisuuteen kääntyminenkään ei oo vastaus
Just kirjotin pitkän tekstin itestäni johonki. "Miks kuulua kirkkoon viestiketjuun" jos kiinnostaa...
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:31"]Niin, meillä on omatunto oli sitten entinen tai nykyinen vl...
[/quote
Tiedän. On se minullakin edelleen. Mutta kyllä se vain oli ihan eri asia silloin kun olin vielä vl, ei sitä tunnetta voi kuvailla. T.6
Kannattaa tehdä parannus, se on Paras päätös elämässä ja sitä ei tarvitse koskaan katua.Siitä tulee niin Onnellinen olo ,että tuntuu kuin olisi taivaassa. Näin moni parannuksen tehnyt on kokenut.Voi ,että sitä rukoilee monet kerrat, että Anna Rakas Taivaan Isä mahdollisimman monen ihmisen tehdä parannus. Kaikella rakkaudella.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="08.0.015 klo 21:31"]Niin, meillä on omatunto oli sitten entinen tai nykyinen vl...
[/quote
Tiedän. On se minullakin edelleen. Mutta kyllä se vain oli ihan eri asia silloin kun olin vielä vl, ei sitä tunnetta voi kuvailla. T.6
[/quote]
Sitä tarkoitinkin, että kunihminen on entinen vl, niin sitä omantunnonrauhaa on vaikea kokea m
Mun lapsuus vl-perheessä oli kamalan traumaattinen. En ole kaivannut sekuntiakaan siitä ajasta!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:31"]Niin, meillä on omatunto oli sitten entinen tai nykyinen vl...
[/quote
[/quote]Totta puhut. Tee ihmeessä parannus, älä anna sielunvihollisen estää.Joka haluaa Uskoa Jumala antaa sille voiman Jumalan lapseksi tulla.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="08.0.015 klo 21:31"]Niin, meillä on omatunto oli sitten entinen tai nykyinen vl...
[/quote
[/quote]
Sitä tarkoitinkin, että kunihminen on entinen vl, niin sitä omantunnonrauhaa on vaikea kokea m
[/quote]
Höpö höpö. On rauhallinen olo eikä kuolema pelota.
-ex-vl
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="08.0.015 klo 21:31"]Niin, meillä on omatunto oli sitten entinen tai nykyinen vl...
[/quote
[/quote]
[/quote]
Höpö höpö. On rauhallinen olo eikä kuolema pelota.
-ex-vl
[/q Paatumuksen rauha, siksi ei pelota ja on rauhallinen olo?!
"Elämäs on vaarallista täällä epäuskossa, kun et tiedä milloin täältä tempaa pois sut kuolema." Noi sanat on jossain Siioninlaulussa ja minusta todella pysäyttävät. Siksi ei kannata parannuksen tekoa siirtää, vaan raamattukin siihen kehottaa"Ole ahkera ja tee parannus."
Ei ole niin suurta syntistä etteikö Jumalan armo sille kuuluisi. Se anteeksi antamuksen evankeliumi on tarkoitettu kaikille ihmisille.
Lapsenusko ja todellisuuden kieltäminen yleensäkin, tekee elämästä toki helpompaa ja mailmasta yksinkertaisemman paikan.
Olet kuitenkin ilmeisesti "ottanut tiedon puusta omeanan" ja näin menettänyt lapsuuden viattomuutesi (tarkoitan ei-seksuaalisessa mielessä). Valitan, mutta et pysty tyhmentämään itseäsi ja muuttumaan uskovaiseksi vaikka haluaisitkin. 41v m
Itsellä käy myös aika usein mielessä, varsinkin nyt kun odotan ensimmäistä lasta. Mies on myös entinen vl ja hänelläkin taitaa olla samantapaisia ajatuksia. Se on vaan oikeasti hirveän iso kynnys. Olin kerran todella lähellä mutta jänistin.
Kuolema pelottaa aivan hirveästi ja äidin numero on aina pikavalikossa että jos tulee sellainen hätä niin pääsen äkkiä kysymään synnit anteeksi.