Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika ulkomaalaiselle hammaslääkärille

Vierailija
08.01.2015 |

Pari vuotta sitten hammaskirurgi kiilasi vahingossa erään paikan pois ja sen jälkeen on sitten varottu tuon hampaan harjaamisen kanssa. Entinen paikka irtosi viime kesänä ja olisi aika laittaa väliaikaispaikan tilalle jotakin uutta, kun syödessä ja hampaita pestessäkin vihloo hieman läpi. En tiedä onko minulle ihan tavallinen tarkistusaika tulossa vai mikä, mutta aikaa tuon hampaan operoimiseen ehkä olisi ja sille pitäisi jotain tehdä. 

Yksityisellä hinta olisi ehkä jopa 50% korkeampi, mutta sekin vielä jotenkin kestettävissä, jos puudutuksesta ja vanhan paikan vetämisestä ei oteta erihintaa (en ole tuota vielä tarkistanut). Olen kuullut vähän ikäviä juttuja ulkomaalaisista hammaslääkäreistä ja en tiedä uskallanko mennä näin herkän hampaan kanssa? Suomalaisetkaan eivät ole saaneet tätä kirurgin mokan jälkeen kivuttomaksi. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se hammashan ei ole se joka kipuileen vaan hermot. Mulla on ollut tosi paljon ongelmia hampaiden kanssa ja ainoa hammaslääkäri tähän mennessä joka teki hyvää työtä oli yksityistä vastaanottoa pitävä turkkilaistaustainen mies jonka suomen kielikin on niin huonoa etten voi uskoa et hän on läpäissyt vaadittavan S2 testin saadakseen työskennellä lääkärinä suomessa.

Kalliiksi tuli, mut koko operaation aikana mua ei sattunut mihinkään eli puudutus oli satarosenttinen, hän antoi mun seurata työskentelyä päätteeltä joka oli asennettu mun yläpuolelle, sain itselleni kopiot kaikista kuvista ennen ja jälkeen toimenpiteen ja hammas ei ole oireillut mitenkään jälkeenpäin.

Vierailija
2/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitanko hammas pois? ... Repi jo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa oikea toimiva paikka tuollaiseen on 3D cerec. Ja mielellän uusimmalla tekniikalla. hinta noin 500 ykstyisellä. Muovipaikka tuhoaa hampaan lopullisesti

Vierailija
4/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ongelmapaikka, joka ei pysynyt. Kävin monella yksityisellä. Kunnallinen länsiafrikkalainen erikoislääkäri teki sen kanssa töitä tunnin, eikä sen jälkeen ongelmia. Tämä Tikkurilassa Vantaalla.

Vierailija
5/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:25"]

Minulla oli ongelmapaikka, joka ei pysynyt. Kävin monella yksityisellä. Kunnallinen länsiafrikkalainen erikoislääkäri teki sen kanssa töitä tunnin, eikä sen jälkeen ongelmia. Tämä Tikkurilassa Vantaalla.

[/quote]

Hakkasiko rumpuja ennen vai jälkeen toimenpiteen pahojen henkien karkoittamiseksi hampaasta ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi