Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämätön jalkaan säteilevä kipu

Vierailija
08.01.2015 |

Minulla on todella pitkään ollut hyvin paha toiseen jalkaan säteilevä kipu, ja olen käytännössä työkyvytön. Selkä kuvattu monta kertaa, eikä ole löytynyt mitään. Fysioterapiassa olen käynyt jo vuoden, mutta ei mitään apua. Pahemmaksi vain tuntuu menevän koko ajan. Paljon menee kipulääkkeitä joka päivä, mutta lääkärit eivät muuten enää osaa auttaa. Löytyykö täältä kohtalotovereita? :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se säteilee jalkaan? Mulla oli alaselän kipua ja siihen sain naprapaatilta avun. Mutta pystyykö sellainen jalkavaivoihin auttamaan? Voithan kysyä. Minulla auttoi eikä omat rahat 120 euroa kahdelta käynniltä yhteensä menneet hukkaan.

Vierailija
2/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan ole välilevyssä pullistumaa? Mulla on ajoittaista särkyä, joka säteilee pohkeeseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaselästä säteilee. Takareidessä pahin kipu, mutta pohkeessa ja jalkapohjassa tuntuu kovasti myös. Olen kokeillut hierojaa, osteopaattia, kiropraktikkoa, akupunktiota eikä ole ollut näistäkään apua. 

Ei tosiaan ole mitään löytynyt kuvista, lääkäritkin ihmettelee. 

-ap

Vierailija
4/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tehty hermoratatutkimus?

Vierailija
5/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty parikin kertaa, ei löytynyt sieltäkään mitään. 

-ap

Vierailija
6/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskiashermoa painava endometrioosipesäke?

Vierailija
7/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneettikuvat, onko otettu?

Vierailija
8/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiristää ja jumittaa alaselän lihakset, se aiheuttaa hermokipua alaraajoihin, yleensä oiekeanjalan reiteen/ulkosyrjään.
Välilevyn pullistjman takia tulehtunut joku hermo aikoinaan ja vas.jalan ulkosivussa ei ole normaalia tuntoa ja vas jalan pikkuvarvas ja nimeton on mukana mutten tiedä että ne on.
Kaverilla oli samanlaista vaivaa ja fysiatri sanoi selän jonkun nikaman olevan huonosti samoin lonkka, kerta rusautuksella hävisi kivut, oli melkein vuoden saikulla.
Tv.39vmies

Vierailija
9/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magneetit on otettu, alaselän alueelta, lantiolta ja lonkista, reidestä, kaularangasta ja polvesta eikä missään mitään poikkeavaa. 

Kivut siis pahenevat pystyasennossa huomattavasti, makuulla helpottavat heti. Ainoat lääkkeet, jotka auttavat kunnolla ovat tulehduskipulääkkeet. Esim. hermokipulääkkeistä ei mitään vaikutusta. 

-ap

Vierailija
10/12 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magneetit on otettu, alaselän alueelta, lantiolta ja lonkista, reidestä, kaularangasta ja polvesta eikä missään mitään poikkeavaa.

Kivut siis pahenevat pystyasennossa huomattavasti, makuulla helpottavat heti. Ainoat lääkkeet, jotka auttavat kunnolla ovat tulehduskipulääkkeet. Esim. hermokipulääkkeistä ei mitään vaikutusta.

-ap

Vuosia kulunut. Oletko ap, tai joku, jolla on vastaavat oireet, saanut apua tai diagnoosia... Samanlaista oiretta minullakin.

Vierailija
11/12 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alaselästä säteilee. Takareidessä pahin kipu, mutta pohkeessa ja jalkapohjassa tuntuu kovasti myös. Olen kokeillut hierojaa, osteopaattia, kiropraktikkoa, akupunktiota eikä ole ollut näistäkään apua.

Ei tosiaan ole mitään löytynyt kuvista, lääkäritkin ihmettelee.

-ap

Itsellä samat oireet.Alkaa vasemmasta pakarasta ja loppuu kahteen varpaaseen, Hermosärky.Niin paha että välillä joudun kävelemään kantapäällä. Joskus ihan pysähdyn kun en voi ottaa askeltakaan. 

Vierailija
12/12 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako kertaa on käyty kalevalaisella ansanparantajalla tällä välin

miksei?

miksi siis vielä valitat

onko si nivelet balanssissa, onko ristiluu kääntynyt jo nutaatioon?

avoimia kysymyksiä on enemmän kuin vastauksia

laitappa dg tänne niin katsotaan asiaa

seuravaksi suosittelisin isotooppi varjoaine tutkimusta jolla poissuljetaan tietyt asiat. mutta siitä tuonnenpana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä