Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outo fiilis miesmyyjästä

Vierailija
08.01.2015 |

en yrittämällä yritä etsiä merkkejä siitä että olen ihana hottisbeibe. en ole teiniprinsessa enää. mutta eräästä miesmyyjästä on jäänyt kummallinen fiilis, kun hän sanoo heipat ja katsoo silmiin ja se on toistunut muutaman kerran jo. onhan
hän ihan miellyttävän näköinen. jatkan tarkkailua.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin ollut myyjänä ja tajuan, ettei katse ole automaattisesti merkki jostain. puhuin vain fiiliksestä jonka se on aiheuttanut minulle.

Vierailija
2/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

These are the fucks I gave

Vierailija
4/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 04:45"].....

These are the fucks I gave
[/quote]

:)

Vierailija
5/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 04:33"]Kiva
[/quote]

Ap:n upitusviesti :D tunnustan

Vierailija
6/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipostissani on miesmyyjä, joka tuntuu menevän hämilleen aivan kaikesta mitä sanon. Ja hymyilee uskomattoman suloisesti :D alkaa poskia kuumottaa..

Vierailija
7/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi härreguud. Olen myyjänä aika flirttaileva ja kaikki huomioonottava. Osa naisista ja miehistä luulee, että se on voimassa myös työn ulkopuolella, vaikka kysymys on vain asiakasiakaspalveluroolista.

Kokeilkaa bongata henkilö muualla tai seuratkaa, palveleeko muita samalla fiiliksellä. Jos te olette special case niin sitten ei mitään. Mutta jos kaikille samanlainen.... Antakaa olla. Se saa palkkaa siitä hymystä.

Vierailija
8/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, ikävä pilata ap:n fiilis, mutta mullekin ollaan usein tosi ystävällisiä, sanotaan miellyttävällä äänellä heipat ja terve ja tullaan palvemaan nopeasti. Olen 50-vuotias ja kaukana mistää hottiksesta. Luultavasti nuo myyjät vain vaistoaa, että olen liikkeessä ostamassa jotain. 

Vierailija
9/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisit tuosta hyvästä jo vähän pildeä antaa hänelle ettei hymyt ja heipat mene hukkaan.

Vierailija
10/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:04"]Tota, ikävä pilata ap:n fiilis, mutta mullekin ollaan usein tosi ystävällisiä, sanotaan miellyttävällä äänellä heipat ja terve ja tullaan palvemaan nopeasti. Olen 50-vuotias ja kaukana mistää hottiksesta. Luultavasti nuo myyjät vain vaistoaa, että olen liikkeessä ostamassa jotain. 
[/quote]

En minä kuvittele mitään. Olen itsekin ollut myyjä.
Ja tuokin myyjä varmaan aavistaa, että olen ruokakaupassa ostoksilla enkä vain hengailemassa xd

Vierailija
11/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 06:57"]Voi härreguud. Olen myyjänä aika flirttaileva ja kaikki huomioonottava. Osa naisista ja miehistä luulee, että se on voimassa myös työn ulkopuolella, vaikka kysymys on vain asiakasiakaspalveluroolista.

Kokeilkaa bongata henkilö muualla tai seuratkaa, palveleeko muita samalla fiiliksellä. Jos te olette special case niin sitten ei mitään. Mutta jos kaikille samanlainen.... Antakaa olla. Se saa palkkaa siitä hymystä.
[/quote]

Palkkaa saavat myös viivasuumyyjät.

Vierailija
12/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli olet ihastunut miesmyyjään, ehkä hänkin sinuun. Kysy numeroo siltä, kato reaktiota. Siitä näät missä mennään. Ja jos et uskalla, niin ajattele että mikä on pahin mitä numeroa kysyessä voisi tapahtua? Ei mitään vakavaa.

Vierailija
13/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 06:57"]Voi härreguud. Olen myyjänä aika flirttaileva ja kaikki huomioonottava. Osa naisista ja miehistä luulee, että se on voimassa myös työn ulkopuolella, vaikka kysymys on vain asiakasiakaspalveluroolista.

[/quote]

[/quote]

Tuottavat talolle usein kuitenkin tappiota.

Vierailija
14/14 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 06:57"]Voi härreguud. Olen myyjänä aika flirttaileva ja kaikki huomioonottava. Osa naisista ja miehistä luulee, että se on voimassa myös työn ulkopuolella, vaikka kysymys on vain asiakasiakaspalveluroolista.

[/quote]

[/quote]

Tuottavat talolle usein kuitenkin tappiota.
[/quote]

:-\

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi