Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja vanhempani

Vierailija
08.01.2015 |

Voi että ottaa päähän. Meillä mennyt jo pitkään huonosti miehen kanssa, mutta nyt kun vanhempani tulivat kylään, mies käyttäytyy kuin pikkuenkeli. Osti vanhemmilleni lahjan ja kirjoitti korttiin että rakastaa heitä yms halusi ottaa heidän ja lasten kanssa yhteiskuvia. En tiedä olenko vain mustis mutta minua raivostuttaa miehen käytös. Harmitteli myös riidan aikana että kun erotaan niin hän menettää vanhempani!!!!! Kiitos kun sain avautua!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies! Better start talkin to your parents about how bad he is!

Vierailija
2/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 'aitous' paistaa valitettavasti läpi, ole huoleti. Mun ex myös harmitteli kun menettää niin hyvät appivanhemmat, onneksi mun vanhemmat näki itse millainen urpå kyseessä. Ei siis todellakaan sopinut mulle tai meidän porukkaan, jollekin toiselle paremmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:24"]No 'aitous' paistaa valitettavasti läpi, ole huoleti. Mun ex myös harmitteli kun menettää niin hyvät appivanhemmat, onneksi mun vanhemmat näki itse millainen urpå kyseessä. Ei siis todellakaan sopinut mulle tai meidän porukkaan, jollekin toiselle paremmin
[/quote] kiva kuulla että on kohtalotovereita. Munkin vanhemmat sanoivat juuri minulle, että ei sen tarvi esittää parempaa kuin on, mutta heistä kaveri on pohjimmiltaan ihan herttainen. Juu tosi herttainen käydessään vieraissa yms (tätä vanhempani eivät tiedä). Että raivostuttaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan