Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako jatkaa tapailua miehen kanssa?

Vierailija
07.01.2015 |

Tapailin parin kuukauden mukavaa ja potentiaalista miestä, kunnes satuin sitten suuttumaan hänelle eräällä ostarilla kun hän oli lähteny omille teilleen ilmoittamatta mulle, itse kun kävin nopeasti yhdessä naistenvaateliikkeessä. Mies ei sitten kestänyt mun kiukuttelua ja tavallaan jätti mut sitten kun päästiin kotia. Ajattelin sitten et tämä on tässä, parin viikon hiljaiseloa kesti kunnes hän taas alkoi laittelemaan viestiä niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Mitä helvettiä pitäis ajatella? Olinko mä pikkumainen vai eikö hänessä ole kertakaikkiaan tarpeeksi miestä kestämään moinen??

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä, anyone?

Vierailija
2/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuja olette molemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, hah, "nopeesti yhdessä naistenvaateliikkeessä"  älä viitsi, sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
4/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa, jos olette oikeasti ihastuneita/rakastuneita toisiinne. Vaikea sanoa kumpi teistä oli pikkumaisempi, koska en ole itse tilannetta nähnyt. Olisi ollut kohteliasta mieheltä ilmoittaa että lähtee muualle, mutta joillekin miehille (mukaan luettuna minun miehelleni) ei aina tule mieleen ilmoittaa kaikesta. Jos olet ihastellut jotain hepeneitä siinä, ja mies on nähnyt jonkun häntä kiinnostavan kaupan lähistöllä, ja ajatunut sitten sinne "vahingossa". Minunkin mieheni olisi kiukuttelusta turhautunut. Miten miehesi "jätti" sinut? Lähtikö hän vain sanomatta mitään, vai sanoiko hän että ei halua enää olla kanssasi? Olen oppinut tässä ajan saatossa, että joskus jos mies on tarpeeksi turhautunut, niin se saattaa vaan lähteä sanomatta mitään. Mutta koskaan hän ei ole sanonut jättävänsä minua. Voi olla myös, että mies ei uskaltanut ottaa sinuun nopeammin yhteyttä, saattoi pelätä reaktiotasi koska äksyilit hänelle aikaisemmin. Saattoi hän silti ikävöidä sinua. 

Vierailija
5/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menitkö itse myös siihen naistenvaateliikkeeseen ilmoittamatta? Ei käy tekstistä ilmi. Kuulostaa anyway lapselliseltä touhusta jos tuommoisesta tulee kahden viikon mykkäkoulu :D

Vierailija
6/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pentumaista joo, itse olin tosi väsynyt ja stressaantunut, toki olisin voinut suuttua ilman tuota mielentilaakin. Todellakin nopeasti kävin tsekkaamassa vaan liikkeen ja oletin että hän odottaa lähistöllä. Itse jouduin odottelemaan sitten tietämättömänä melkein puoltuntii, sen takia sitten suutuin. En sitten kotona enää ollut suuttunut ja puhuttiinkin jo muusta. Mut silti mies päätti lähteä ja ajattelin että tämä oli tässä eikä tosiaan hänestä kuulunut mitään moneen viikkoon. Kunnes sitten alkoi taas laittelemaan viestiä. Mutta siihen haluan mielipiteitä, että voiko tuohon mieheen enää luottaa, että jos jatkossa tulee jotain vastaavaa niin lähteekö samalla tavoin aina lätkimään? Mun mielestä me naiset ollaan joskus herkkiä kiukuttelemaan että eikö miehen pitäis sellaista kestää?

Vierailija
7/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on vikaa mielestäni, mutta antaisin toisen mahdollisuuden jos oikeasti olet korviasi myöten ihastunut tähän mieheen.

Vierailija
8/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi "jätti" sinut? Oltiin kotona tosiaan jonkun aikaa ja itse jo rentouduin mutta hän oli vähän vetäytyneen oloinen. Sitten hän sanoi että lähtee kotiin, minä sitten jäin tietysti ruikuttamaan että älä nyt lähde (hänen oli tarkoitus olla yötä). Kysyin että oliko tämä kiukku niin suuri juttu hänelle, mutta en saanut selkeää vastausta. Hän vaan oli että kyllä tuntuu siltä että lähden, että parempi molemmille. Tuli niin outo olo, että kysyin et nähäänkö enää. Sanoi että aika näyttää. Siis sanat ja käytös oli sellainen et tuli fiilis et tää oli nyt tässä. En osaa tarkemmin selittää. Olin tosi pettyny ja surullinen sitten ja rupesin "tekemään eroa". En odottanut kuulevani hänestä enää, mutta toisin näköjään kävi. Mä jotenkin oon kelannu et jos mies ei edes halunnut selvittää "tilannetta" ja lähtee lätkimään sen takia niin ei tuu jatkossakaan kestämään tuollaisia tilanteita. Et ei oo tarpeeks kypsä. Mut silti kiinnostaisi vielä tavata häntä, en mä nyt muuten täällä olisi pohtimassa asiaa...Niin ja en mennyt itse liikkeeseen ilmoittamatta vaan hän oli siinä vieressä silloin ja luulin et jää ulkopuolelle odottamaan.

Vierailija
9/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo oli ensimmäinen kerta kun noin sattui, niin kyllä kannattaisi ehkä antaa toinen mahdollisuus. Naiset ovat kyllä joskus kovia kiukuttelemaan, mutta ei miehen tarvitse aina kestää. Sovitteko että hän odottaa lähistöllä, ja kerroitko hänelle että menet siihen liikkeeseen? Onhan se hanurista jos mies lähtee vaikka olisi sovittu että hän venaa lähellä. Missä hän sitten oli sen aikaa kun olit siellä liikkeessä? On kyllä vähän outoa, että jos mies vaikutti kotona OK:lta, mutta sitten päättikin lähteä riitaisasti. 

Vierailija
10/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos infosta. Eihän tuo kypsää ole lähteä ilmoittamatta. Oma mieheni käyttäytyy joskus samalla tavalla (ei tosin ole noin pitkää ilmoittamatta itsestään, riidat kestävät max. pari päivää), ja se on kamalaa koska itse haluan sopia riidat mahdollisimman nopeasti, mutta hän taas haluaa olla omassa rauhassa vähän aikaa. 

Vierailija
11/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole mitään etuoikeutta tinttailla ja suuttua pikkuasioista, se on lapsellista keltä tahansa, sitäpaitsi, eikö teillä ole puhelimia? Ehkä mies oletti, että sinulla menee se puoli tuntia siellä vaateliikkeessä, niinkuin yleensä naisilla menee. Toki tuo parin viikon hiljaiselokin hieman outoa on, mutta sinun käyttäytymisesi siihen johti. Vaikea ottaa sen kummemmin kantaa, kun on vain sinun suppea kertomus tapahtumista. Kannattaa jatkaa jos miehestä pidät, mutta kannattaa myös opetella puhumaan ja käyttäytymään, eikä vain olettaa että toinen ymmärtää ajatuksesi.

Vierailija
12/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan vaan säikähti, jos oli ensimmäinen riita kyseessä. Ja voi olla että hän on saattanut seurustella pirttihirmun kanssa joskus, ja hän säikähti kiukutteluasi. Tuttuni seurustelee naisen kanssa, joka kilahtelee ihan ihme aiheista vähän väliä, ja hän on pahimmillaan mököttänyt ainakin kaksi viikkoa putkeen. Eikä tuttuni enää uskalla mennä puhumaan tälle naiselle jos hän on vihainen, koska pelkää että saa vaan suurempaa tuhoa aikaiseksi. Jos miehesi on saanut tällaisesta ihmisesta trauman? 

Vierailija
13/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni on joo seurustellu jonkun pirttihirmun kanssa. Mies oli juuri se kuka ei halunnut keskustella, kun mä yritin nimenomaan selvittää tilanteen puhumalla, kun huomasin että asia vaivaa häntä. Jos hän olisi suoraan sanonut ettei kestä tuollaista, niin asia fine. Ja olisin ymmärtänyt hänen lähdönkin, jos hän olisi ollut yhtään empaattisempi, halannut ennen lähtöä tai halunnut siis selvittää asian. Yleensä hän on ollut mukava, halailee paljon yms. Mutta silloin ihan säikähdin miten hän muuttui niin kylmäksi.

Vierailija
14/14 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:59"]

Ymmärtääkseni on joo seurustellu jonkun pirttihirmun kanssa. Mies oli juuri se kuka ei halunnut keskustella, kun mä yritin nimenomaan selvittää tilanteen puhumalla, kun huomasin että asia vaivaa häntä. Jos hän olisi suoraan sanonut ettei kestä tuollaista, niin asia fine. Ja olisin ymmärtänyt hänen lähdönkin, jos hän olisi ollut yhtään empaattisempi, halannut ennen lähtöä tai halunnut siis selvittää asian. Yleensä hän on ollut mukava, halailee paljon yms. Mutta silloin ihan säikähdin miten hän muuttui niin kylmäksi.

[/quote] Mieheni on aivan samanlainen! Mutta tässä muutaman vuoden sisällä olen vain joutunut toteamaan, että tuossa tilanteessa pitää vain antaa tilaa, vaikka se tuntuukin ihan hiton naurettavalta. Olisihan se kiva jos mies olisi empaattinen ja kykenisi keskustelemaan asioista..