Tapaatteko treffikumppania silloin kun teillä on menkat?
Onko muilla samaa ongelmaa ettei halua tavata miestä/treffailla juuri kun menkat on alkamassa tai tuloillaan?
Kommentit (42)
Enemmän se joillekin miehille (ei kaikille) on ongelma kuin minulle. Haluaisin normaaliakin enemmän seksiä kuukautisten aikaan koska orgasmi ja tutkitusti siemennestekin lievittää kipua.
Siis miksei voisi tavata? Vai onko siis ajatus, että kun tapaa niin on pakko harrastaa seksiä?
Missä helvetin maailmassa te elätte? Treffailla voi ihan vaikka leffan, lenkkien tai kokkailun parissa. Voihan sitä vaikka KESKUSTELLA?
Outo kysymys. Eikö nykynuoret osaa olla treffeillä muuten kuin seksiä harrastamassa?
Tottakai tapaan.
Miten ne menkat estäisivät tapaamisen? Kerro?
Ei kaikki treffailevat tapaile pelkän seksin takia, vaan koska haluavat nähdä toisensa, syödä tai käydä jossain yhdessä, jms.
Onko aloittaja täysi tollo, vai miksi tuollaisia kyselee?
Itse ole ollut naimisissa 25 vuotta. En koskaan tapaa miestä silloin, kun minulla on menkat. Meillä on erillinen menkkahuone, jonne linnoittaudun yksin siksi ajaksi.
Tottakai pyyhe vaan alle ja jos mies pelästyy, niin ei se oo sillon mies lainkaan. Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys. Eikö nykynuoret osaa olla treffeillä muuten kuin seksiä harrastamassa?
Kysymys ei liity laisinkaan seksiin. En tapaa miestä koska menkkojen aikaan kivut ovat valtavat.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pyyhe vaan alle ja jos mies pelästyy, niin ei se oo sillon mies lainkaan. Tosimies ajaa kelillä kuin kelillä
Jos ei veri ja sotku kiihota, niin ei se mistään miehisyydestä ole kiinni. Luonto on ehkä ihan tarkoittanutkin, ettei silloin panna, koska ei se ole lisääntymisenkään kannalta oleellista silloin.
Ei ole tapailuihin vaikuttanut, mutta seksiä en ole halunnut harrastaa. Tästä olen toisinaan joustanut saman katon alle muuton jälkeen, mutta edelleen kymmenen vuotta myöhemmin käydään treffeillä ihan normisti menkoista huolimatta, mutta sänkyyn mennään pääsääntöisesti vain nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei liity laisinkaan seksiin. En tapaa miestä koska menkkojen aikaan kivut ovat valtavat.
Mars lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars lääkäriin.
Olen aseksuaali enkä harrasta seksiä, vaikka tapailen miestä. Lääkäristä sain särkylääkettä mikä auttaa hetkellisesti.
eimitäänrajaafuck kirjoitti:
Siis miksei voisi tavata? Vai onko siis ajatus, että kun tapaa niin on pakko harrastaa seksiä?
Missä helvetin maailmassa te elätte? Treffailla voi ihan vaikka leffan, lenkkien tai kokkailun parissa. Voihan sitä vaikka KESKUSTELLA?
Otahan iisiä, mamma.
Missä maailmassa ite elät, jos oletat, että ihmiset harrastaisi _pakon_ eikä vetovoiman ja halun vuoksi seksiä tavatessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars lääkäriin.
Olen aseksuaali enkä harrasta seksiä, vaikka tapailen miestä. Lääkäristä sain särkylääkettä mikä auttaa hetkellisesti.
En minä sinun seksuaalisuudestasi kysynyt mitään. Mutta kunnon lääkärillä kannattaa käydä, jos menkkakivut ovat VALTAVAT. Se voi olla vaikka endometrioosia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei veri ja sotku kiihota, niin ei se mistään miehisyydestä ole kiinni. Luonto on ehkä ihan tarkoittanutkin, ettei silloin panna, koska ei se ole lisääntymisenkään kannalta oleellista silloin.
Sittenhän ei kannata panna myöskään ehkäisyä käyttäessä, koska eihän luonto ole tarkoittanut seksiä harrastettavaksi jos siitä ei voi seurata hedelmöittymistä
En tykkää tapailla menkkojen aikana. Ei liity seksin harrastamiseen, koska en seksiä edes erityisesti kaipaa, mutta turvonneena, maha kipeänä ja haiseva side housuissa ei kauheasti tee mieli edes läheisyyttä. Vaihdan kyllä suojan usein, mutta silti hajuhaitta mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tapailla menkkojen aikana. Ei liity seksin harrastamiseen, koska en seksiä edes erityisesti kaipaa, mutta turvonneena, maha kipeänä ja haiseva side housuissa ei kauheasti tee mieli edes läheisyyttä. Vaihdan kyllä suojan usein, mutta silti hajuhaitta mietityttää.
Kun pitää huolen hygieniasta, ei side haise.
Ensimmäisenä päivänä vuoto on kova ja on huonovointinen oli, joskus kipeäkin, joten en varsinaisesti nauti seurustelusta vaan olen mielummin kotona. Muuten ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Mennään ravintolaan syömään niin repusta vaan pyyhe tuolille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän ei kannata panna myöskään ehkäisyä käyttäessä, koska eihän luonto ole tarkoittanut seksiä harrastettavaksi jos siitä ei voi seurata hedelmöittymistä
Ehkäisy onkin luonnonvastaista. Siksi eläimet eivät käytä ehkäisyä. Ainut luonnollinen ehkäisykeino on seksistä pidättäytyminen.
Harvemmin.
M49