Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30 päivän liikuntahaasteet (esim. kyykky tai lankku), toimiiko?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä! Haaste ei toteutunut ihan aikataulussa, mutta viimeiset kymmenen päivää oon koittanut skarpata. Lankutusta meni tänään 1 min 20 sek ja kyykkyjäkin jo 120, eli ihan kiva muutos tässä muutamassa viikossa. Ulkoisesti huomaan ehkä että vatsalihakset erottuisivat hitusen paremmin, mutta en tiedä kuvittelenko vain :D

Vierailija
2/17 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kunnon painoja en valitettavasti omista, joten tällä hetkellä kyykyssä apuna vain 3 kilon käsipainot. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt noita kyykky- ja vatsahaasteita ja tuntuu kummalliselta nuo toistomäärät. Miten kukaan jaksaa tehdä toistoja noin älyttömiä määriä, vaikka jakaisikin ne pitkin päivää? Mulla huutais ainakin reidet hoosiannaa jos kyykkäilisin satoja kyykkyjä joka päivä. Eli normaali käveleminen ja muu kyllä kärsisi, samoin tavalliset salitreenit. Tai vatsoja 200 kpl, onko siitä vastaavaa hyötyä? 

Somehaasteet on varmaan sinänsä tehokkaita ja innostavia, mutta joku tolkku noissa toistoissa. Niiden tekemiseenhän menee koko valveillaoloaika. 

Vierailija
4/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 19:35"]

Kyykyhaasteen tein ja voimaa kyllä tuli jalkoihin, mutta ulkonäöllistä muutosta en huomannut. En tosin tajunnut ottaa ennen- ja jälkeen mittoja. Voisikin testata uudestaan :) Joka tapauksessa tsemppiä haasteisiin ap!

[/quote]

Kiitos tsempeistä :) mä aattelin että vois tänään ottaa ihan huvikseen ennen-kuvat ja kuukauden päästä toiset, jos vaikka huomaisi jotain eroa. -ap

Vierailija
5/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen kokovartalon treeni ruokavaliolla tehostettuna olisi _paljon_ hyödyllisempää kuin triljoona kyykkyä kuukauden aikana. Sinänsä hauska idea muuten. Ei noilla ainakaan mitään kummoisia muutoksia saa aikaan

Vierailija
6/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankutusta kokeilin. Toimii kyllä. Taidan aloittaa taas :-)

Vierailija
7/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innoissani klikkasin nuo linkit auki, mutta jaksan jo nyt lankuttaa 3min ja tehdä 2 000 kyykkyä putkeen (sh-taustaa, kyllä, tuossa ei ollut ylimääräistä nollaa), joten ei sitten :D

Vierailija
8/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei noi kyykkyjutut ainakaan auta paskan vertaa. jos on ihan surkee lihaskunto, tottakai se antaa vähän kestävyyttä kun tahkotaan kolmesataa kyykkyä illassa, mutta ei se lihasta tuo eikä siis ulkonäöllistä muutosta

Vierailija
9/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö mitä sattuu, ei juuri näy tulosta. Jos lopettaa kuukauden päästä, ei hyötyä. Eikä sadoissa toistoissa millekään lihakselle ole muutenkaan kauheasti järkeä, etenkään jos niitä satoja toistoja tekee lopulta väkisin ja liikerata päin prinkkalaa niin niistä voi olla enemmänkin haittaa. Lankutus voi olla ainoa mistä jotain tulosta,.korsettilihakset vahvistuu jos sen tekee oikein. Eniten hyötyä nuissa on pääkopalle, ts.minä tein sen, voitin itseni jne. mutta järkevä treeni josta tulee näkyviä tuloksia on kyllä jotain muuta.

Vierailija
10/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankussa kehittyy kyllä se, että sitä jaksaa, mutta muusta en tiedä. Lankun sanotaan olevan parasta keskivartalotreeniä, ehkä se vahvistaa. 

Vierailija
11/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän toki ettei näitä voi oikeeseen treenaamiseen verrata, ajattelin vaan kokeilla ihan huvin vuoksi :) jos vaikka sais uuden innostuksen liikuntaan. Ruokavalio on kunnossa ja vartalo hoikka, joten jotain muutosta saattaisi ehkä jopa näkyä. Lihaskunto tosiaan vähän repsahtanut kun viime aikoina on tullut liikuttua niin huonosti. -ap

Vierailija
12/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kpvinkaan urheilullinen,sain kuitenkin lankutettua yli 2 min. Vatsan kansss ei olekkaan mitään ongelmaa,mutta kyllä jalka-ja peppulihakset tarvis treeniä! Pitääkin heti huomenna aloittaa joku hyvä tehotreeni!

Vierailija
13/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viime vuonna lankku ja kyykkyhaasteet, kyllä mun mielestä ainakin takapuoli kiinteyty. Sitten tulinkin raskaaksi ja kiintee pylly muisto vain!! :D

Vierailija
14/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki tänään tiukkaa jo nuo ekat haasteet :D lankutettua sain 23 sekuntia ja tärisin ihan kauttaaltaan vikojen sekuntien aikana. Kyykkyjä sain nipinnapin ton 50 hoidettua ja 20 kohalla puuskutin jo iloisesti. Odotan innolla kehitystä. -ap

Vierailija
15/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takamukseen haluaa kiinteyttä, niin pelkät omalla ruumiinpainolla tehtävät kyykyt voivat vähän auttaa asiaa. Pelkässä kuukaudessa ei kyllä kovin dramaattisia muutoksia saa aikaan mutta pääsee alkuun. Enemmän kiinteyttää monipuolisempi treeni, esim. lisänä askelkyykky ja muut pakaralihasliikkeet kuten lantionnostot kuin pelkät kymmenet toistot samaa liikettä. Jos siihen takalistoon haluaa myös kokoa ja pyöreyttä niin sitten pitäisi ottaa mukaan myös reippaasti painoharjoittelua, siis kyykkäystä ja prässiä jne. kunnon painojen kanssa. Pakaralihas on kehon suurin lihas ja sen kasvuun tarvitaan vastusta ja myös riittävästi kasvuainetta eli proteiinia ja hyvää hiilaria. Kyykkäys käy alkuun myös aerobisesta jos sitä ei muutoin ole juuri harrastellut eli kyllä sillä varmaan hien saa pintaan.

Vierailija
16/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyhaasteen tein ja voimaa kyllä tuli jalkoihin, mutta ulkonäöllistä muutosta en huomannut. En tosin tajunnut ottaa ennen- ja jälkeen mittoja. Voisikin testata uudestaan :)

Joka tapauksessa tsemppiä haasteisiin ap!

Vierailija
17/17 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankutushomma ainakin. Pari kertaa oon tehnyt ja menee jo minuutti. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi