Naapuriin tuli ambulanssi!
Omakotitalonaapurimme nainen vietiin noin tunti sitten sairaalaan. Hän sai viime kesänä viidennen keskenmenonsa, jonka seurauksena hänestä on tullut himokuntoilija. Naisen aviomies kertoi minulle, ettei vaimo pysty keskittymään oikein mihinkään, koko ajan pitää olla liikkeessä ja tehdä jotain. Jos ei muuta, niin sitten käydä juoksemassa pitkiä juoksulenkkjä.
Kommentit (25)
Monet ensihoitajat ovat kyllä tosi hyvännäköisiä atleetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyylä.
Arvasin, että tämä kommentti tulee tänne. En ole mikään kyylä, koska naapurin mies tuli sen itse kertomaan minulle. ap
Miksi se muka Mies kävisi sulle kertomassa, että sinne tuli lanssi mutta ei kertoisi miksi. Sehän sun jutun ydin on. Sua vaivaa, kun et tiedä mksi
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa miten inhottavaa olisi lukea naisen tätä aloitusta jos olisi totta. Minä kävisin vetämässä naapuria turpaan ja laittaisin miehen ulos.
Täytyy olla aika hyvä salapoliisi jotta pystyy täällä jäljittämään kenestä kirjoitetaan. Mitään nimiähän ei ole mainittu, ei edes paikkakuntaa.
Ap. Vie naapurin miekkoselle jotakin hyvää syötävää. Hän on varmasti nyt huolesta soikeana.
Ajatelkaapa miten inhottavaa olisi lukea naisen tätä aloitusta jos olisi totta. Minä kävisin vetämässä naapuria turpaan ja laittaisin miehen ulos.