Olen viestitellyt Ilkka Kanervan kanssa
Ja hän oli hyvin asiallinen ja hyvää, fiksua keskusteluseuraa. Ei ole hänestä huonoa sanottavaa. Ei ollut ollenkaan sellainen, millainen kuva voisi olla hänestä muodostunut julkisuuden perusteella.
Kommentit (30)
No onneksi ei Toimi "nussittuna nukkuisit sikeästi" Kankaanniemi.
Vierailija kirjoitti:
Tai Mikko "dic|< pic" Kärnä.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli varsin nokkela sutkautus. Oli sitä paitsi nussittuna nukkuisit paremmin.
Tai "I sleep you!", joku suomalainen poliitikkosika Australian vierailulla 90-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun se joku 16v Kristiina avautui muka järkyttyneenä lehdessä kuinka Ike oli vikitellyt häntä, mutta Kristiina itsehän lisäsi sen Facebook kaverikseen. :D
Aikuisella on vastuu vaikka nuori itse lähtisi jollain lailla mukaan. Miksi aikuinen poliitikko on haluamassa jonkun tuntemattoman teinin facebook-kaveriksi?
Vierailija kirjoitti:
Ai, minua hän yritti iskeä Tampereen Ilveksen baaritiskillä. Tarjosi juomankin ja höpötti niitä näitä. Tunnistin ukon tietysti, mutta teeskentelin etten tiennyt kuka hän on. Hetken kuluttua hän kysyi, että lähdenkö mukaan hotellihuoneeseen. Kieltäydyin. Sain siinä vaiheessa kuulla kuuluisan lausahduksen "etkö tiedä kuka olen?". Niin kuin sillä olisi ollut merkitystä :D :D :D
No tässä tapauksessa sillä kyllä on isostikin merkitystä, nimitääin negatiiviseen suuntaan. Ei kai kukaan täyspäinen halua olla guben kanssa tekemisissä, joka on tekstareilla vongannut piparia jopa alaikäisiltä. Äärimmäisen kuvottava tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Ja hän oli hyvin asiallinen ja hyvää, fiksua keskusteluseuraa. Ei ole hänestä huonoa sanottavaa. Ei ollut ollenkaan sellainen, millainen kuva voisi olla hänestä muodostunut julkisuuden perusteella.
Ilmeisesti puutarhasi ei herättänyt hänessä riittävää kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa tissityrkky ei olisi.
Eipä ollut tissit tyrkyllä, B75 ei oikein ole mitä tyrkytellä :D
T. nro 2
Paras koko, ei liian isot eikä liian pienet.
-M
Minuakin hän on lentokoneessa yrittänyt iskeä, ketäpä ei olisi. On se uskomaton tapaus.
Heheh... olin joskus vuosia sitten jossain kahvilajonossa, hirveässä flunssassa. Loppuun asti niistetty paperinenäliinani sitten putosi lattialle, ja kas, tämä takanani jonottanut ritari Kanerva sitten noukki tuon liinan ja ojensi minulle takaisin...
Taitaa olla parantumaton tapaus. Myötätuntoa vaimolleen!