Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies lupailee soittaa, kun ei kuitenkaan edes halua soittaa?

Vierailija
29.10.2021 |

Tapailemani mies tekee tätä jatkuvasti ja aina hänellä on hyvä syy miksi ei soittanut. Tiedän ettei varmaan kannattaisi pitää tällaiseen ihmiseen enää mitään yhteyttä, mutta hän on ongelmainen ja jotenkin ymmärrän häntä ehkä liikaakin. Moni tuskin olisi näin hyvähermoinen tällaisessa tilanteessa. Ja tokihan kyse on paljolti yksinäisyydestäni, eli alan "roikkua" ihmisessä, joka aiheuttaa minulle pettymyksiä, sillä muutenhan olen taas ihan yksin. Tällä miehellä sitä vastoin on paljon kavereita, joten hän on luonnollisesti ihan päinvastaisessa tilanteessa.

En myöskään syytä miestä siitä, että hän olisi se joka roikottaa minua, vaan minä itse roikotan itseäni hänessä.

Olen tapaillut elämäni aikana monia miehiä, ja aina jos olen ollut kiinnostunut, niin olen sen kyllä ilmaissut ja saanut mieheltä suoran vastauksen/informaation siitä, onko tunne molemminpuolinen vai ei. Tällöin minun on ollut helpompaa jatkaa elämääni.

Tämä mies ei kuitenkaan ole sanonut suoraan, ettei häntä kiinnostaisi. Hän on väittänyt olevansa kiinnostunut, mutta ei hän siltikään ole aktiivinen, ei esimerkiksi itse soita juuri koskaan minulle eikä edes vastaa kovin usein, ja silloin kun vastaa, niin on kiire. Hän on selittänyt käytöstään minulle sillä, että hänen pitää saada asioita kuntoon elämässään. Kuten sanoinkin, hänellä on eräs paha ongelma, jonka olen sanonut olevan esteenä sille, että voisimme olla yhdessä. Hän siis haluaisi tuon ongelman pois, mutta en vaan tiedä tarkoittaako hän sitä todella, onko se pelkkää sanahelinää vai onko se totta, mutta mies ei siltikään halua kanssani tulevaisuudessakaan mitään.

Olen pyytänyt hänen sanovan suoraan, jos hän ei ole oikeasti kiinnostunut, mutta ei hän sano ettei ole. Minun on vaikea päästää irti, koska joku toivonkipinä sisälläni on sen suhteen, että mies voisi muuttua ja sen jälkeen ottaa yhteyttä kertoakseen, että voisimme vihdoin mennä eteenpäin yhdessä. Hän on puhunut minulle haaveistaan ja että minä olisin osa hänen tulevaisuuttaan.

En vaan tiedä mihin uskoa ja mitä tehdä. Ja miten pystyn jatkamaan elämääni, kun mitään selvyyttä millekään tämän miehen kohdalla ei ole.

Miltä teistä tämä kuulostaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että mitä nopeammin vapautat itsesi hänestä, sitä nopeammin sinun on mahdollista löytää parisuhde, jossa saat sen, mitä tarvitset. Tuo mies ei tule ikinä sitä sinulle antamaan. Tiedät sen itsekin ja olet itsekin jo sen tunnistanut, että takerrut häneen, koska vaihtoehto on jäädä täysin yksin.

Hän ei soita, koska häntä ei kiinnosta. Hänelle ei ole väliä, miltä se sinusta tuntuu.

Vierailija
2/4 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että mitä nopeammin vapautat itsesi hänestä, sitä nopeammin sinun on mahdollista löytää parisuhde, jossa saat sen, mitä tarvitset. Tuo mies ei tule ikinä sitä sinulle antamaan. Tiedät sen itsekin ja olet itsekin jo sen tunnistanut, että takerrut häneen, koska vaihtoehto on jäädä täysin yksin.

Hän ei soita, koska häntä ei kiinnosta. Hänelle ei ole väliä, miltä se sinusta tuntuu.

Mutta mikä voi olla se motiivi jättää sanomatta "en ole kiinnostunut", jos ei kiinnosta? Jotenkin en vaan voi uskoa ettei häntä ollenkaan kiinnostaisi, kun ei ole voinut niin sanoa. Jos itseäni ei joku ole kiinnostanut, olen kyllä pystynyt sanomaan sen. Miksi tämä mies ei pystyisi? Se minua vaivaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😞

Vierailija
4/4 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä kiinnostaa hieman, mutta ei tarpeeksi paljon että hän vaivautuisi tekemään jotain asian eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän