Tänään AVAlla: Ensitreffit alttarilla!
Mitä ajatuksia herättä,? Aiotko katsoa?
Täällä olen aloitusjaksoa jo odotellut, liimaudun siis ruudun eteen 21:00 alkaen.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:14"]
Mua on mietityttänyt, että meneekö nuo parit OIKEASTI naimisiin? Avioehdot? Mahdollisen avioeron harkinta-aika? Siis miten tuo järjestely käytännössä menee?
[/quote]
Ruotsalaisversiossa menivät oikeasti naimisiin. En tiedä avioehdoista sun muista, sitä ei sarjassa sanottu. Viimeisessä jaksossa kun tuo yksi pari erosi, niin he täyttivät yhdessä ihan viralliset erokaavakkeet, sen verran näytettiin.
Mua on mietityttänyt, että meneekö nuo parit OIKEASTI naimisiin? Avioehdot? Mahdollisen avioeron harkinta-aika? Siis miten tuo järjestely käytännössä menee?
[/quote]
Menee oikeasti naimisiin.
Luin IS:n puffin aiheesta ja alkoi kiinostaa. Ehkä saan jotain uutta näkökulmaa parinvalinnan kiemuroista. Ja kun Noronen & Kiveläkin purskauttivat aiheesta hymyilyttävän sketsin Puheella, niin katsotaan, jos kohdalle sattuu.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:04"]
avausjakson morsian on 37-vuotias. Jos mielii perheen perustaa, niin lasten hankintaa ei voi enää ihan loputtomasti lykätä. Semmoista vaan funtsailin, että miten seksi luistaa ventovieraan kanssa? Okei, kyllähän baaristakin raahataan randomtyyppejä kotiin ja pannaan niiden kanssa, mutta ei se nyt mun mielestä ole ihan sama asia. Baarisuhteissa kuitenkin on jo valmiiksi jonkinlaista kipinää, vetovoimaa. Mitä, jos se tyyppi, joka siellä alttarilla seisoo, ei vaan sytytä sua millään tasolla? Et vaan opi rakastamaan siitä, ehkä et edes sietämään? MItä jos fyysinen vetovoima puuttuu kokonaan? Olis se kauheeta. Musta ei ehdottomasti olis tuommoiseen.
[/quote]
...Kolmas pari (se joka erosi viimeisessä jaksossa) tuskin koski toisiaan, nukkuivat eri paikoissa (toinen sängyssä ja toinen patjalla), ja sanoivat suoraan etteivät harrasta seksiä koska eivät koe sitä luonnolliseksi tuossa tilanteessa... [/quote]
juu ei todellakaan ole luonteva tilanne ja sehän vesittääkin koko ohjelman idean. MIKSI mennä naimisiin, jos mitään läheisyyttä tai fyysisyyttä ei ole? Tuollaista ei voi kutsua edes ns. järkiavioliitoksi.
Kun tv:stä tulee tuollainen ohjelmaformaatti niin on kyllä ihan turha vinkua että homoliitot ne romuttaa avioliiton perustukset.
Voi kamala.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:32"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:04"]
avausjakson morsian on 37-vuotias. Jos mielii perheen perustaa, niin lasten hankintaa ei voi enää ihan loputtomasti lykätä. Semmoista vaan funtsailin, että miten seksi luistaa ventovieraan kanssa? Okei, kyllähän baaristakin raahataan randomtyyppejä kotiin ja pannaan niiden kanssa, mutta ei se nyt mun mielestä ole ihan sama asia. Baarisuhteissa kuitenkin on jo valmiiksi jonkinlaista kipinää, vetovoimaa. Mitä, jos se tyyppi, joka siellä alttarilla seisoo, ei vaan sytytä sua millään tasolla? Et vaan opi rakastamaan siitä, ehkä et edes sietämään? MItä jos fyysinen vetovoima puuttuu kokonaan? Olis se kauheeta. Musta ei ehdottomasti olis tuommoiseen.
[/quote]
...Kolmas pari (se joka erosi viimeisessä jaksossa) tuskin koski toisiaan, nukkuivat eri paikoissa (toinen sängyssä ja toinen patjalla), ja sanoivat suoraan etteivät harrasta seksiä koska eivät koe sitä luonnolliseksi tuossa tilanteessa... [/quote]
juu ei todellakaan ole luonteva tilanne ja sehän vesittääkin koko ohjelman idean. MIKSI mennä naimisiin, jos mitään läheisyyttä tai fyysisyyttä ei ole? Tuollaista ei voi kutsua edes ns. järkiavioliitoksi.
[/quote]
järkiavioliitosta tulikin mieleeni, että Tarja Smura sanoi tästä tuoreimmasta liitostaan, että hän meni naimisiin järkisyistä.
Kyllä saa typerämpää ideaa taas hakea.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:34"]Kun tv:stä tulee tuollainen ohjelmaformaatti niin on kyllä ihan turha vinkua että homoliitot ne romuttaa avioliiton perustukset.
Voi kamala.
[/quote]
Totta. Haluaisin kuulla nyt tuota tasa-arvoista avioliittolakia vastustaneiden mielipiteen tästä formaatista.
Ihan oikeasti meni naimisiin, avioehdolla tietenkin. t. yhden mukana olleen tuttava
[/quote]
Ja miten esim. esteidentutkinta suoritetaan niin, etteivät osapuolet saa tietää toistensa henkilöllisyyttä?