Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään AVAlla: Ensitreffit alttarilla!

Vierailija
06.01.2015 |

Mitä ajatuksia herättä,? Aiotko katsoa?
Täällä olen aloitusjaksoa jo odotellut, liimaudun siis ruudun eteen 21:00 alkaen.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:34"]Kun tv:stä tulee tuollainen ohjelmaformaatti niin on kyllä ihan turha vinkua että homoliitot ne romuttaa avioliiton perustukset.

Voi kamala.
[/quote]

Totta. Haluaisin kuulla nyt tuota tasa-arvoista avioliittolakia vastustaneiden mielipiteen tästä formaatista.
[/quote]

Nyt oli muuten erittäin hyvä pointti 18.

Vierailija
2/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:04"]avausjakson morsian on 37-vuotias. Jos mielii perheen perustaa, niin lasten hankintaa ei voi enää ihan loputtomasti lykätä. Semmoista vaan funtsailin, että miten seksi luistaa ventovieraan kanssa? Okei, kyllähän baaristakin raahataan randomtyyppejä kotiin ja pannaan niiden kanssa, mutta ei se nyt mun mielestä ole ihan sama asia. Baarisuhteissa kuitenkin on jo valmiiksi jonkinlaista kipinää, vetovoimaa. Mitä, jos se tyyppi, joka siellä alttarilla seisoo, ei vaan sytytä sua millään tasolla? Et vaan opi rakastamaan siitä, ehkä et edes sietämään? MItä jos fyysinen vetovoima puuttuu kokonaan? Olis se kauheeta. Musta ei ehdottomasti olis tuommoiseen.
[/quote]
Hirveen negatiiviset oletusarvot. Ihan hyvin voi käydä toistakin päin. Kipinät sinkoilee ja kiihkoa riittää. Toivottavasti ottavat ohjelmasaa jotenkin kantaa järjestettyihin avioliittoihin tai edes kertovat niiden historiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:41"]

Ihan oikeasti meni naimisiin, avioehdolla tietenkin. t. yhden mukana olleen tuttava

[/quote]

Ok, eli eivät oikeastaan menneet perinteisessä mielessä naimisiin. Avioehto vesittää mielestäni avioliiton perimmäisen tarkoituksen (ja paljon pahemmin kuin se, että homotkin saavat mennä avioliittoon).

Vierailija
4/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan nää parit on eronneet?? Kai joku heidät tuntee ja laittaa juorut liikkeelle?

Ja kyllä vie ammattilaisesta uskottavuuden, kun lähtee mukaan leikkimään vakavilla asioilla.

Vierailija
5/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:53"]Jokohan nää parit on eronneet?? Kai joku heidät tuntee ja laittaa juorut liikkeelle?

Ja kyllä vie ammattilaisesta uskottavuuden, kun lähtee mukaan leikkimään vakavilla asioilla.
[/quote]

Kerrotaankohan jakson lopussa parin nykytilasta mitään

Vierailija
6/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pappi on voinut suostua mukaan kyseiseen ohjelmaan? Tähän mennessä halpamaisin formaatti josta olen kuullut.

Vierailija
7/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 12:04"]

avausjakson morsian on 37-vuotias. Jos mielii perheen perustaa, niin lasten hankintaa ei voi enää ihan loputtomasti lykätä. Semmoista vaan funtsailin, että miten seksi luistaa ventovieraan kanssa? Okei, kyllähän baaristakin raahataan randomtyyppejä kotiin ja pannaan niiden kanssa, mutta ei se nyt mun mielestä ole ihan sama asia. Baarisuhteissa kuitenkin on jo valmiiksi jonkinlaista kipinää, vetovoimaa. Mitä, jos se tyyppi, joka siellä alttarilla seisoo, ei vaan sytytä sua millään tasolla? Et vaan opi rakastamaan siitä, ehkä et edes sietämään? MItä jos fyysinen vetovoima puuttuu kokonaan? Olis se kauheeta. Musta ei ehdottomasti olis tuommoiseen.

[/quote]

...Kolmas pari (se joka erosi viimeisessä jaksossa) tuskin koski toisiaan, nukkuivat eri paikoissa (toinen sängyssä ja toinen patjalla), ja sanoivat suoraan etteivät harrasta seksiä koska eivät koe sitä luonnolliseksi tuossa tilanteessa... [/quote]

juu ei todellakaan ole luonteva tilanne ja sehän vesittääkin koko ohjelman idean. MIKSI mennä naimisiin, jos mitään läheisyyttä tai fyysisyyttä ei ole? Tuollaista ei voi kutsua edes ns. järkiavioliitoksi.

[/quote]

järkiavioliitosta tulikin mieleeni, että Tarja Smura sanoi tästä tuoreimmasta liitostaan, että hän meni naimisiin järkisyistä.

[/quote]

Niin ja jätti jo miehensä.

Vierailija
8/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kuitenkin homoliitot rapauttavat avioliiton.... Niinkö?

Vierailija
9/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma oon kattonu ton jenkkiversion ("Married at First Sight") ja siina ne osallistujat oli muistaakseni 26-33 v. tai silleen. Ohjelman lopussa yks pari paatti erota ja 6 monts later -jaksossa ne kaks paria oli viela yhessa ja naytti ainakin, etta niilla menis hyvin. Toihan on jarjestetty avioliitto -tyyppinen juttu, paitsi siina jotkut asiantuntijat on valinnu ne parit, eika vanhemmat. Must ainakin oli ihan viihdyttava plajays.

Vierailija
10/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
11/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
12/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jos tommoseen ohjelmaan menee nii kyllä pitää jotain pääkopasta puuttua.

Vierailija
13/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
14/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoavioliitoista äänestettiin täpärästi, mutta tällainen idiotismi on täysin sallittua? Missä vika?

Vierailija
15/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ihan mielenkiinnosta tehdä nuo testit, ja saada tietää millaisen puolison asiantuntijat minulle valitsisivat. Tämän kaiken tekisin aivan huumoripohjalta, enkä varmasti näin vakavasti kuin ohjelman parit.

Vierailija
16/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä mikä tässä niin järkyttää ja puhisuttaa niinkin monia. Kyseessä on ihan vaan tv-taltioitu järjestetty avioliitto, ei sen kummempaa. Vihittävät ovat mukana vapaaehtoisesti ja jos avioliitto ei toimi, voidaan erota. Mitä vahinkoa tästä on? Muut pääsevät uteliasuuttaan vielä seuraamaan, että miten käy.

Olen itsekin naimisissa enkä osaa ajatella tätä niin vakavana asiana, etteikö sillä saisi "leikkiä". Avioliitto on sopimus.

Vierailija
17/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotias Pia haki mukaan löytääkseen elämänsä rakkauden. Hän on ollut sinkkuna vuoden.

- Mä olen aina ollut sitä mieltä, että mitään ei saa, jos ei yritä. Jos se on kohtaloon ja tähtiin kirjoitettu, että se mun elämänmittainen parisuhde löytyy tätä kautta, niin en mä voi olla sitä katsomatta, jos se mahdollisuus tulee, hän perustelee.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1420435845533.html

Vierailija
18/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastustan homoliittoja ja vastustan myös tätä sarjaa. Avioliitto on Jumalan luoma liitto miehen ja naisen välille tarkoitetuksi, jota ei saa solmia kevyin perustein vaan tarkoituksena kuolemaan saakka kestävä sitoumus.

Mua ällöttää tällaiset sarjat, jotka tekee pilaa pyhästä tarkoituksesta. Enkä aio katsoa. 

Vierailija
20/51 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme