ALOITE: Palstalle on saatava nollatoleranssi huoritteluun.
Miesten myötä palstalle on tullut ikävä lieveilmiö eli huorittelu. Palstan modejen on otettava tiukempi kanta huorittelu eli viestin välitön poisto ja bannit.
Kommentit (103)
Nollatoleranssi oliisi ( aivan samoin perustein) saatava kaikille palstoille sekä kaikkeen homotteluun,että homoseksuaalisten ihmisten haukkumiseen pelkästään seksuaalisen suuntautumisensa perusteella.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:43"]"Kaikki naiset ovat huoria" Mikä tuossa lauseessa on kaikista loukkaavinta? Tämä ei siis ole toteamus, vaan pelkkä kysymys. [/quote] Kaikkien naisten olettaminen huoriksi. Ap
[/quote] Mikä siinä on kaikista loukkaavinta? :P
[/quote]
Se, että maksullisessa seksissä (sen enempää ostamisessa kuin myymisessä) olisi jotain pahaa. Täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva nainen saa myydä itseään juuri niin paljon kuin haluaa ja kenelle haluaa. Huoran käyttäminen haukkumasanana antaa ymmärtää, että tässä toiminnassa on jotain väärää tainse on alempiarvoista. Sama juttu vaikka homottelussa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:43"]
"Kaikki naiset ovat huoria" Mikä tuossa lauseessa on kaikista loukkaavinta? Tämä ei siis ole toteamus, vaan pelkkä kysymys.
[/quote]Jos se olisi kysymys perässä pitäisi olla kysymysmerkki(?) kun sitä ei ole, lause tarkoittaa ,että kirjoittajan mielestä kaikki naiset ovat huoria ja se on todella loukkaavaa. En voi sietää, että joku törkyturpa haukkuu esim. 80vuotiasta äitiäni huoraksi.Ei kellään ole oikeutta haukkua koko maapallon naisväestöä huoriksi. Ja jopa kysymyksenä lause olisi typerä. Vai olisiko sitten parempi että sana nainen poistetaan käytästä ja tilalle otetaan sana huora tarkoittamaan naisia, jos kerran kaikki naiset sellaisia ovat?Tuo tavallisten naisten jatkuva huorittelu on todella rasittavaa ja typerää. Eikä huora kuitenkin tarkoita ammattia jossa joku ottaa rahaa seksiä vastaan. Silloin nimike vastaa todella vähäistä väestönosaa eikä tavallisia maantien tallaajia joita täällä nyt koko ajan haukutaan.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:43"]"Kaikki naiset ovat huoria" Mikä tuossa lauseessa on kaikista loukkaavinta? Tämä ei siis ole toteamus, vaan pelkkä kysymys. [/quote] Kaikkien naisten olettaminen huoriksi. Ap
[/quote]Taitas käydä niin ,että miehiltä loppuis rahat hetkessä jos kaikki naiset alkais huoriksi.Naiset kyllä rikastuis.Meillä ois hetkessä kaikki maailman rahat ja rikkaudet. Mitäs sanotte siskot. Aletaanko sellaisiksi miksi meitä haukutaankin ja ukoilta rahat pois?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:22"]
Vaan oikea huora tuntee piston sydämessään. Muut ei ota henkilökohtaisesti.
[/quote]Kyllä mua ainakin loukkaa huorittelu syvästi just sen takia kun olen elämäni aikana harrastanut seksiä vain aviomieheni kanssa ja silti kuulee haukuttavan huoraksi. Jos oisin ollut huora silloin ei loukkais koska silloinhan se olisi totta. Turhat syytökset loukkaa.Ja ajattelen myös niin että siinä haukutaan samalla minun äiti ja minun tyttäret huoriksi kun joku julistaa miten kaikki naiset on huoria.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:03"]
ALOITE: Palstalle on saatava nollatoleranssi huorille.
[/quote]Laitoin vahingossa yläpeukun.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:03"]
ALOITE: Palstalle on saatava nollatoleranssi huorille.
[/quote]Laitoin vahingossa yläpeukun.
[/quote]
Napu napu tykkäät kuitenkin ;)
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:47"]
[/quote]Taitas käydä niin ,että miehiltä loppuis rahat hetkessä jos kaikki naiset alkais huoriksi.Naiset kyllä rikastuis.Meillä ois hetkessä kaikki maailman rahat ja rikkaudet. Mitäs sanotte siskot. Aletaanko sellaisiksi miksi meitä haukutaankin ja ukoilta rahat pois?
[/quote]
Kaikki, kyllä, aivan jokainen nainen on huora. Jotkut ovat kalliimpia kuin toiset. Kunhan hinnasta sovitaan, jokainen hutsu kyllä antaa pesää. Tämä on todistettu moneen kertaan. Vai miksi luulette naisten olevan esim. F1-kuskien perään?? :D Juuri niin, koska ovat KAIKKI HUORIA!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:27"]
[/quote] Mikä siinä on kaikista loukkaavinta? :P
[/quote]
Se, että maksullisessa seksissä (sen enempää ostamisessa kuin myymisessä) olisi jotain pahaa. Täysissä ruumiin ja sielun voimissa oleva nainen saa myydä itseään juuri niin paljon kuin haluaa ja kenelle haluaa. Huoran käyttäminen haukkumasanana antaa ymmärtää, että tässä toiminnassa on jotain väärää tainse on alempiarvoista. Sama juttu vaikka homottelussa.
[/quote]
Minulla ei ole mitään seksin myymistä vastaan, kunhan se on vapaaehtoista. Mutta henkilö, joka ei myy seksiä, ei ansaitse tulla haukutuksi huoraksi. Yleensähän tällä palstalla huora-kortti heilahtaa, kun kirjoittajan mielipiteiden kanssa ei olla samaa mieltä. Asia ei siis millään lailla liity seksin myymiseen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:35"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:19"] [quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:17"]Jos naisten yleistäminen on vaan kokemuksia niin miehillä on vain paljon kokemuksia huorista thats it [/quote] Mistä olet niitä huorakokemuksia saanut? Tuskin tältä palstalta. Jos olet huoraaja, niin hankit niitä huoria todennäköisesti Sihteeriopistosta, et täältä. Ao [/quote] Hiekkaa pimpi ap monikko ole eri juttu kuin yksikö kun puhuta ihmistä yleistää niin etä törkeää olla [/quote] Suomeksi, kiitos. Ap
[/quote]
Sina loukata pahasti juuri minua koska tietääkö sinä kuinka vaikeaa minulle suomen kieli olla ja sinä loukata ! ?? Ei sanoa huora mutta todella ilkeä sinä olla
[/quote]
Ei jessus mikä tekopyhä mamu. Ensin itse haukut hiekkapimpiksi ja sitten ap on ilkeä, koska ei saa mongerruksestasi selvää. Hiekkapimpit ja nimenomaan silvotut sellaiset on varmasti teille sompuille tuttuja, sen kyllä myönnän. Eikö muuten vituta, kun joutuu loppuelämänsä panee jotain silvottua arpea?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 11:48"]
[/quote]
No kyllä teillä merkittävästi suurempi omaisuus ja elintaso jo tällä systeemillä onkin kuin olette itse omalla työllänne tienanneet. Jos naiset eivät itse tykkäisi seksistä (huoratkin tykkää) niin silloin tuo em. skenaario voisi toteutua. Silloin pillu olisi hinnoissaan. Jos ei olisi yhtään, miksi mieheni ei halua minua-ketjua. Nyt se maailmanmarkkinahinta on kohtuullinen koska naisetkin jäisivät muuten ilman. Tämä on hintavääristymia aiheuttava markkinahäiriö.
Mainitaan nyt vielä, että itse ne ole kertaakaan huoritellut ketään muistaakseni missään koskaan. Jos en siis nyt äsken niin tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 10:32"]totta ap
ja sovinistit ja naisvihaajat pihalle palstalta
- tämä on aluneperin naisten palsta
- miehet voi olla täällä, jos osaa käyttäytyä kunnolla ja naisia kunnioittaen
t nainen, naimisissa lähes 30 vuotta
[/quote]
Hah, miesvihaaja naissovinisti pahimmasta päästä. Hajoa pillun käryihisi!
Kannattaisiko kohdella muita kunnioittavasti niin ei tarvitse uhriutua kun sinua ei kunnioiteta? Tämä on vähän semmonen asia että sitä saa mitä tilaa
Niin, paras lopettaa se huorittelu te Saatanan h.uorat. Varsinkin se huorajankkaaja saa painua huoriin🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
Niin, paras lopettaa se huorittelu te Saatanan h.uorat. Varsinkin se huorajankkaaja saa painua huoriin🤬🤬
RÄÄ RÄÄÄ 🤬🤬
Menisköhän eduskunnassa läpi?