Voisiko mode vaan estää kaikki rokotevastaisten jankutukset
Palstalla ei ole enää aikoihin ollut mitään keskustelua rokotteista vaan rokotevastaiset tuuttaa samaa jankkaamista parikyt aloitusta päivässä
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiselle keskustelulle täytyy olla tilaa, eikä sitä tule yrittää tukahduttaa vain siksi, että itse on eri mieltä.
t. kaksi rokotetta ottanut
Olen täysin samaa mieltä. Hieman tosin mietityttää vahvistusharha jota rokotevastaiset keskuudessan luovat. Koska rokotteen saaneet eivät keskusteluun osallistu, vielä epäilevät saavat vahvistusta vain rokotuksista tulleille oireille, vaikka samat oireet voisi saada sairastetusta koronastakin. Samalla alkaa näyttämään, että oireita ovat saaneet kaikki. Toisaalta keskustelun tukahtduttaminen myös vahvistaa ajatusta pakkorokotusten ajamisesta ja muiden mielipiteiden kategorista kieltämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiselle keskustelulle täytyy olla tilaa, eikä sitä tule yrittää tukahduttaa vain siksi, että itse on eri mieltä.
Joo keskustelulle tulee olla tilaa, mutta ei valheiden ja valeinformaation levittämiselle.
Vois poistaa myös hysteerikkojen kirjoitukset, kyllästynyt koko korona aiheeseen.