Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko mode vaan estää kaikki rokotevastaisten jankutukset

Vierailija
29.10.2021 |

Palstalla ei ole enää aikoihin ollut mitään keskustelua rokotteista vaan rokotevastaiset tuuttaa samaa jankkaamista parikyt aloitusta päivässä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiselle keskustelulle täytyy olla tilaa, eikä sitä tule yrittää tukahduttaa vain siksi, että itse on eri mieltä.

t. kaksi rokotetta ottanut

Vierailija
2/4 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaiselle keskustelulle täytyy olla tilaa, eikä sitä tule yrittää tukahduttaa vain siksi, että itse on eri mieltä.

Olen täysin samaa mieltä. Hieman tosin mietityttää vahvistusharha jota rokotevastaiset keskuudessan luovat. Koska rokotteen saaneet eivät keskusteluun osallistu, vielä epäilevät saavat vahvistusta vain rokotuksista tulleille oireille, vaikka samat oireet voisi saada sairastetusta koronastakin. Samalla alkaa näyttämään, että oireita ovat saaneet kaikki. Toisaalta keskustelun tukahtduttaminen myös vahvistaa ajatusta pakkorokotusten ajamisesta ja muiden mielipiteiden kategorista kieltämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo keskustelulle tulee olla tilaa, mutta ei valheiden ja valeinformaation levittämiselle.

Vierailija
4/4 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois poistaa myös hysteerikkojen kirjoitukset, kyllästynyt koko korona  aiheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän