HUS:n neurokirurgi paljasti järkyttävän tiedon: Influenssan sairastaneilla PITKÄAIKAISIA AIVO-OIREITA, jopa aivovammoja. Hän on erittäin huo...
https://nitter.allella.fr/MKorja/status/1419625046516060164
Hän varoittaa että useimmat meistä joutuvat sairastamaan elämänsä aikana influenssan. Influenssassa on riski että aivot vaurioituvat.
Kommentit (186)
Rokotuksista puhuminen on naurettavaa. niitä ei saa eikä niitä pidetä tärkeinä vaikka koko kansan rokottaminen influensaa, vesirokkoa, pneumokokkia yms vastaan kerralla olisi todella hyvä satsaus tulevaisuuteen. "Mutta eihän aikuisia kannata rokottaa", sanoi lääkäri tamperelaisessa terveyskeskuksessa.
Olen sairastanut aikuisiällä influenssan ja koronan. Kaikkein pahimmaksi koin koronasta pelottelun!
Influenssa ihan normi kuume-ja flunssatauti omalla kohdallani.Varmaan lapsena sairastanut useasti kun ei näistä silloin puhuttu
Minulla oli tänä vuonna sairaalassa testillä todettu A-influenssa. Oli paljon pahempi kuin korona. Yöllä ei voinut nukkua yhtään kun kuumetta oli melkeen 39 ja oksetti. Pitikin sitten istua yö pöntön vieressä ja oksentaa. Olin kuitenkin hyväkuntoinen ihminen, toki jo nelikymppinem muttei mitään perussairauksia ei edes ylipainoa ja silti oli henki mennä. Nukkua ei voinut, syödä ja juoda ei voinut, kuumelääkkeet eivät pysyneet sisällä.
Vierailija--- kirjoitti:
Minulla oli tänä vuonna sairaalassa testillä todettu A-influenssa. Oli paljon pahempi kuin korona. Yöllä ei voinut nukkua yhtään kun kuumetta oli melkeen 39 ja oksetti. Pitikin sitten istua yö pöntön vieressä ja oksentaa. Olin kuitenkin hyväkuntoinen ihminen, toki jo nelikymppinem muttei mitään perussairauksia ei edes ylipainoa ja silti oli henki mennä. Nukkua ei voinut, syödä ja juoda ei voinut, kuumelääkkeet eivät pysyneet sisällä.
tuo on yksi syy miksi moni joutuu influenssassa jo ensimmäisten viikkojen aikana sairaalaan. nestevajaus ja kuume 41 on yleinen seuraus. kaksi viikkoa oksentelua äärimmäisen sairaana ei tee kenellekäön hyvää. keuhkokuume iskee alussa joko primäärivirusinfektiona tai sitten myöhemmin bakteeriperäisenä jälkitautina.
minä sain rokotuksen tänään hetki sitten. nyt olen jotekin turvassa kovalta taudilta.
Linkissä kerrottiin influenssan läpäisevän veri-aivoesteen. Niin mikä sen läpäisee, injektio tietenkin tekee niin.
Nyt niitä taas markkinoidaan, ota, ota 🥴.. .😳
Mulla influenssa levisi sisäelimiin. Olin teholla 19 vuorokautta nukutettuna. Nukutuksesta herätettäessä tuli sydänkohtauskin, elvytys onneksi auttoi. Harhaan johtavaa puhua influenssasta vain vakavana hengitustieinfektiona, koska mulla se iski vielä pahemmin muualle kroppaan. Lääkäri sanoi että harva selviää tällaisesta. Omaisille oli jo sanottu, että varautuisivat pahimpaan. Kävely ja seisominen piti opetella. Kummasti aelvisin, mutta sairaseläkkeelle jouduin.
Ai tämä CAPS LOCK PELOTTELIJA TROLLI on ollut palstalla jo yli vuoden päivät. Milloin OMAKOTITALOJEN HINTA ROMAHTAA, milloin kahvin HINTA NOUSEE.
Propagandan määritelmä :
Poliittisen ideologian järjestelmällinen levittäminen, millä pyritään voimakkaasti ja järjestelmällisesti vaikuttamaan yleiseen mielipiteeseen
Lasse Lehtonen vuonna 2021 :
Minusta on vielä paljon tehtävissä tämän rokotuskattavuuden lisäämiseksi ihan markkinoinnin ja propagandan keinoin, Lehtonen sanoi.
https://alfatvuutiset.fi/lasse-lehtonen-vastaan-rokotusvastaiset-syytos…
entä puolueeton tutkimus siitä mitä vaurioita koronarokotteet ovat aiheuttaneet? ei mikään lääketehtaan oma tutkimus...
En laittaisi tuon "lääkärin" sanoille mitään painoarvoa, on ennenkin saanut huomiota ja valituksia huonosta sekoilustaan. Myös lääkäri voi itse olla sairas. Lähdekkään ei kestä päivänvaloa.
Jotain tosiaan hänen aivoissaan on tapahtunut.
En lue yhtään kirjoitusta, missä käytetään jäätävä-sanaa, ellei ole kyse jäätävästä sateesta.🤢
Tämä on kauhun jatkumon ylläpitämistä. Nyt kun korona hiipuu, seuraava kauhu otetaan esiin. Ja tälläkin kertaa se on taas aivan kamala.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kauhun jatkumon ylläpitämistä. Nyt kun korona hiipuu, seuraava kauhu otetaan esiin. Ja tälläkin kertaa se on taas aivan kamala.
rahastuksen pitää jatkua että lääketehtaat saavat lisää mammonaa... ja Suomessakin monet hullut pakottavat niitäkin jotka eivät halua rokotteita ottamaan niitä... häpeällinen maa tämä on...
Lasse Lehtonen;
"""-Itse propagoin jatkuvasti paitsi rokotuksia myös muita terveellisiä elämäntapoja. Rokotusten edistäminen on osa terveydenhoidon perustehtävää vakavien tautien ennalta ehkäisyssä. Rokotukset lisäävät hyvinvointia ja ovat tutkitusti vaikutuksiltaan parasta ehkäisevää terveydenhuoltoa, Lehtonen vastaa.
-Nyt propagandaa rokotusten hyödyistä ei terveysviranomaisten toimesta ole Suomessa tehty tarpeeksi eli toistan tältä osin kommenttini.
Kuitenkaan kaikkea propagandaa Lehtonen ei hyväksy.
-Rokotusvastaisen disinformaation levittämistä pidän sen sijaan halveksittavana toimintana, koska sen takia suomalaisia sairastuu ja kuolee, Lehtonen toteaa."""
Äkkiä ne koronarokotteiden ongelmat on unohdettu.
Täytyy myöntää että influenssan jälkeen pää ei ole ollut enää entisellään. EI niin virkeä ja terävä olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut ihan kuin influenssa olisi kaikille vakava ja jokaiselle aivovaurion tuottava. Mä sairastin influenssan parin päivän kuumeelle ilman minkäänlaisia jälkioireita.
Sikstoisekseen mitä tällä yrität sanoa? Ai, että ota rokotus vai? Influenssarokotteen suojateho on olematon, joten ei se sua influenssalta suojaa kuin psyykkisesti, eli: ”Olipas helppo influenssa, onneksi olin rokotettu, ilman rokotetta olisin varmasti kuollut”
Voi se olla sinullekin vaarallinen seuraavalla kerralla, jos vielä siihen sairastut. Influenssaviruksia on useita ja ne mutatoituvat jatkuvasti.
Olen sairastanut yli 10 kertaa elämäni aikana influenssan, suurimmaksi osaksi lapsena, eikä ole vielä kertaakaan vaarallinen ollut.
Vai olisivatko olleet kuitenkin tavallista räkätautia, kausiflunssaa? Influenssa on eri juttu! Olitko kuitenkin niin sairas, että jouduit lääkärille ja sinusta otettiin näytteet, joista kaikki yli 10 influenssaa todettiin? Itse ole sairastanut myös kymmeniä flunssia ja yhden influenssan. Voin kertoa, että jälkimmäinen meinasi viedä hengen ja jätti pysyvän jäljen keuhkoihin.
Osa perustelee rokottamattomuutta sillä, että harva saa tartunnan ja harva sairastuu vaikeasti. Toivottavasti tämä tosiasia sitten lohduttaa sairastunutta vielä teho-osastolla.