Miksi minua ohitetaan aina?
Minusta ihan tykätään. Vuosia ollut jäätävää yksinäisyyttä ja piirien välissä olemista. Joka himskatin kerta kun kysyn nähdään, pikkujoulut, uudet vuodet, kahvit, leikkiä lasten kanssa jne jne jne.
Aina nää samat vastaukset. "Kaikki viikonloput täynnä", "töitä", "unohdetaan vastata"... Jos viestiketjussa on muita ihmisiä niin hetken kuuluttua kun joku ehdottaa jotain niin se saa tällaisia vastauksia.
"joo sano mikä päivämäärä"
"minulla sopii tuolloin"
"nähdään vain, tullaan aamulla"
Mikä on kun mua sitten ohitetaan aina?
Kommentit (6)
Tämä on uskomattoman kipeä asia. Miten lähtisin parantaa?
joku nyt? Onko palsta ihan kuollut?
Sulla on liian suuret odotukset suomalaisten sosiaalisuuden suhteen :D
Kysy joiltain niiltä ihmisiltä jotka jättävät vastaamatta ja ohittavat asiasta ihan kahden kesken että onko jokin mistä moinen käytös johtuu?
Niillä toisilla on keskenään enemmän yhteistä kuin sinun kanssasi. Olette ehkä opiskelukavereita ja kulkemassa eri suuntiin.
Kurjaltahan tuo tuntuu, myötätuntoa. Kannattaa hankkia uusia harrastuksia ja sitä kautta tavata uusia ihmisiä. Tee itseäsi kiinnostavia asioita, jotain mikä on sinusta itsestäsi tosi ihanaa. Satsaa siihen kunnolla!
Kun sitten muutaman vuoden päästä törmäät noihin entisiin ystäviin, olet tyytyväinen ettet jäänyt haikailemaan ja odottamaan murusia.
Olet ehkä tylsä ihminen tai joku muu asia persoonassasi ei ihmisiä kiinnosta.