Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flunssa ja sekava ”epätodellinen” olo

Vierailija
29.10.2021 |

Noin viikon ollut jotain flunssaa vaihtelevilla oireilla: ensin päänsärky, nenä ja poskiontelot tukossa, sitten kurkkukipu ja pientä lämpöä, korvat tukkoiset.

Nyt jo parempana. Mutta olo on jotenkin ”sekava” tai epätodellinen. Ei huimaa, mutta päässä ns. ”hotelo” olo ja tuntuu, ettei ajatus ja älli toimia normaalisti. Käy tosi hitaalla. Väsymystä, ei oikein jaksa mitään. Eikä ole ruokahalua.

Tunnistaako joku muu flunssainen tuon olon ja kuuluuko se flunssaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko korona?

Vierailija
2/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdus voi vaikuttaa noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä,vaan tää kipee muut vielä terveet,mulla jöytö jo olisko kolme viikkoo,kurkus ihme tunne,ripuli,,kaikki eriaikaa..nyt flunssa oireet,pystys silti..kuumetta on.Kaupassa jo tänään käyty..jos tää korona,niin ompa kevyt tauti,ja tämäkin riskiryhmään No ymmärrän tauti kaikil erilainen..

Vierailija
4/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvatulehdus voi vaikuttaa noin.

Korvat olikin tukkoisen oloiset ja oikeassa korvassa lievää pistämistä. Laitoin korvasuihketta ja ainakin se aukaisi korvia. Ehkä vähän helpotti sitä ”sekavaa” oloa.

Kiitos vastauksesta!

Vierailija
5/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanukkaliikkuu kirjoitti:

Sama täällä,vaan tää kipee muut vielä terveet,mulla jöytö jo olisko kolme viikkoo,kurkus ihme tunne,ripuli,,kaikki eriaikaa..nyt flunssa oireet,pystys silti..kuumetta on.Kaupassa jo tänään käyty..jos tää korona,niin ompa kevyt tauti,ja tämäkin riskiryhmään No ymmärrän tauti kaikil erilainen..

Sinun ainakin kannattaisi mennä lääkäriin, koska tekstistäsi ei saa mitään tolkkua. 

-tää kipee???

-mulla jöytö??? jne. 

Vierailija
6/6 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanukkaliikkuu kirjoitti:

Voi ei, ikävältä kuulostaa! Saattaa kait nyt tämä flunssa kestää pitkäänkin ja kaikkia ihme oireita, jotka tulee ja menee. Tuo kurkussa ”ihme tunne”, josta kirjoitit niin tarkoititko ihan perinteistä kurkku/nielu-kipua? Kun minulla oli kans ihmeellistä kurkkuoiretta eli ensin oikeanpuoleinen nielu kipeä niellessä, syödessä ja sitten se kipu oli jossain syvempänäkin ja alempana ”kaulan sisällä” eli kaulan sivulla on tuntunut aristusta ja yhtenä päivänä kaulan alaosassa kosketuskipua. Outoa, kun ei ole ennen ollut aristusta kaulalla. Vieläkin on vähän kaulan sivu kipeä, kun liikuttelee päätä. Liekö sitten jotkut kaulalihakset arkana? Itse en usko tätä koronaksi, mutta eihän se toki mahdotontakaan ole. Nyt kuitenkin muutakin flunssaa liikkeellä. Paranemisia Sinulle!