Koulussa niillä luokan kilteimmillä pojilla ei oikein ollut tyttöjä kavereina.
Kommentit (10)
Minä taas olin ystävieni kanssa hyvä kaveri kaikkien luokan poikien kanssa. Niiden villien ja hiljaisten. Tehtiin paljon asioita yhdessä. Ehkä kaikkein mieluisin oli yksi poika, joka oli homo. Oli kyllä todella kiva ja reilu kaveri. Hänelle oli helppo kertoa salaisuuksia, koska ne eivät menneet eteenpäin. Kiltti poika. Kukaan ei päässyt kiusaamaan häntä, koska iso tyttöporukka esti sen. Ja muut pojat halusivat olla seurassamme. En antanut muutenkaan kenenkään kiusata muita.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olin ystävieni kanssa hyvä kaveri kaikkien luokan poikien kanssa. Niiden villien ja hiljaisten. Tehtiin paljon asioita yhdessä. Ehkä kaikkein mieluisin oli yksi poika, joka oli homo. Oli kyllä todella kiva ja reilu kaveri. Hänelle oli helppo kertoa salaisuuksia, koska ne eivät menneet eteenpäin. Kiltti poika. Kukaan ei päässyt kiusaamaan häntä, koska iso tyttöporukka esti sen. Ja muut pojat halusivat olla seurassamme. En antanut muutenkaan kenenkään kiusata muita.
Ja tuo oli 1960-luvulla.
sama
Eikä kilteimmillä tytöillä poikia.
Mitä ihmettä saat näistä avauksistasi?
Sairasta jankutusta. Joka v$tun päivä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta jankutusta. Joka v$tun päivä.
Jätä hyvänen aika lukematta!
Kyllä minun kokemusten mukaan kilteillä pojilla oli tyttöjä ja poikia kavereina. Taidat puhua niistä lattiaa tuijottavista tuppisuista joihin ei kukaan saanut mitään kontaktia etkä kilteistä pojista.
Alakoulussa ei ollut jännemmilläkään.
Niin? Ei se ole mikään ihmisoikeus saada seurustella vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ja on niillä tytöilläkin oikeus päättää kaverinsa