Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäriajasta voidaan muistuttaa viestillä, mutta rokotuksesta ei.

Vierailija
29.10.2021 |

On se kummallista, että muistutusviesti muuttuu laittomaksi, siinä välissä, kun se koskee rokotetta. Vai ovatko hammaslääkäritekstaritkin olleet aina laittomia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilas on antanut numeronsa ja on sovittu tapaaminen.

Vierailija
2/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vaikeaa kirjoittaa ajanvaraus kalenteriin ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hus muistutti rokotuksesta tekstarilla

Vierailija
4/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle tuli muistutus rokotuksestakin

Vierailija
5/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sain Helsingissä muistutusviestin varatusta rokotusajasta.

Vierailija
6/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kolme muistutusta ekan rokotteen aikoihin ajastani! Toisen rokotteen kohdalla tuli yksi muistutusviesti.  En ymmärrä aloitusta vai onko sairaanhoitopiirien välillä eroja?

Vierailija
7/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus tarkoitti heitä jotka eivät ole ottaneet rokotusta joten tiedot kaivettaisiin jostain ja se viittaisi tietosuojaan . Normaali muistutus tulee kun henkilö on itse varannut jo ajan josta muistetaan .

Vierailija
8/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan sitä, että kehoitusta rokotukseen hakeutumisesta ei voi laittaa pelkästään rokottamattomille tekstarilla. Ongelma on se, ettei teleoperaattoreille voi luovuttaa listaa numeroista, joiden haltijat ovat rokottamattomia. Yksityisyyden suoja tämän estää. Lista voisi myös päätyä vääriin käsiin.

Erilaisista terveysoperaatioista tulee kyllä tekstarimuistutuksia. Ehkä niiden kautta olisi hankalampaa eritellä jotain tiettyä ryhmää, joten se on eri asia.

Sinänsä olisi kyllä helppoa, jos jossain olisi nähtävillä antiwaxx-nimilista. Osaisi sitten varoa tätä porukkaa.

Vierailija
9/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutus tarkoitti heitä jotka eivät ole ottaneet rokotusta joten tiedot kaivettaisiin jostain ja se viittaisi tietosuojaan . Normaali muistutus tulee kun henkilö on itse varannut jo ajan josta muistetaan .

No ei minua kyllä hammaslääkäristäkään muistutella vaan itse pitää tajuta varata aika. Joten aloituksessa ei ollut mitään järkeä.

Vierailija
10/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei minua kyllä hammaslääkäristäkään muistutella vaan itse pitää tajuta varata aika. Joten aloituksessa ei ollut mitään järkeä.

Mulle tulee muistutus varastusta ajasta edellisenä päivänä . Ajan oon varannut oma-aloitteisesti ja muistutus tulee siitä ajata .

Vierailija
11/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee muistutus varastusta ajasta edellisenä päivänä . Ajan oon varannut oma-aloitteisesti ja muistutus tulee siitä ajata .

Varatusta ajasta tulee muistutus oli kyseessä rokotus tai hammaslääkäri. Jos aikaa ei ole varattu ei sinua erikseen muistutella varaamaan oli kyseessä rokotus tai hammaslääkäri. Joten aloituksessa ei ole mitään järkeä koska siinä väitetään että rokotusta ja hammaslääkäriä kohdeltaisiin jotenkin eri tavalla. Se ei pidä paikkaansa vaan ihan samalla tavalla toimivat.

Vierailija
12/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä hammaslääkäri laittaa viestin n kerran vuodessa ja siinä on varattu valmiiksi aika, jonka voi hyväksyä tai perua omalla ilmoituksella.

En siis tilaa itse aikaa, ellei tule jotain akuuttia.

Yksityinen on kyseessä.

Vierailija
13/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä hammaslääkäri laittaa viestin n kerran vuodessa ja siinä on varattu valmiiksi aika, jonka voi hyväksyä tai perua omalla ilmoituksella.

Yksityinen on kyseessä.

Avainsana on yksityinen. Olet heille maksava asiakas jota he eivät halua menettää. Ei yhtään verrattavissa julkisen terveydenhuollon toimintaan.

Vierailija
14/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityinen on kyseessä.

Avainsana on yksityinen. Olet heille maksava asiakas jota he eivät halua menettää. Ei yhtään verrattavissa julkisen terveydenhuollon toimintaan.

Julkiselle ei pääse ellei hampaat ole tippumassa suusta.

On myös sadisteja kuulema siellä.

Vierailija
15/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on unohtanut päivittää kyseiselle taholle uuden numeronsa. Minulle tuli muistutus.

Vierailija
16/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee muistutus, jossa myös mainitaan, että jos ei peruuta aikaansa ja jää tulematta, niin sakko on 50.80 euroa.

Tuo on kyllä hyvä, kun ihmiset ei ole saaneet aikoja, ja kesälläkin kauneina päivinä rokottajat pyörittelivät ruiskujaan turhaan.

Vierailija
17/17 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli kyseessä muistutus ottaa rokote !  Eli kehoitus ottamaan rokote .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi