Missä näistä neljästä jännäristä eläisit miljöön perusteella?
1. maalaiskartano, kymmenen sukulaista kokoontuu yhteen ja yksi murhataan, viiksekäs harrastelijaetsivä ratkoo mysteeriä
2. abiristeily, sekoilevia nuoria ja naamioitunut sarjapuukottaja joka haluaa kostaa kuudelle tietylle nuorelle jonkin vääryyden mitä he tekivät hänelle
3. öinen metropoli, takaa-ajoja, rikostutkintaa, agentteja ja räiskintää
4. syrjäisen pikkukaupungin idylli järkkyy kun kaikkien tuntema suosittu nuori löytyy murhattuna ja mystisiä asioita alkaa tapahtua
Kommentit (17)
Aluksi mietin ykköstä, sitten muistin omat sukulaiseni ja tulin siihen tulokseen, että ei.
Kakkosta ei nelikymppinen kestäisi, luultavasti parin tunnin päässä lähtösatamasta siellä olisi kaksi sarjamurhaajaa...
Nelonen taas kuulostaa joltain sisäänpäinlämpiävältä / sisäsiittoiselta pikkukylältä, ei kiitos.
Jäljelle jää siis kolmonen.
1. Tulee mieleen Hercule Poirot ja Neiti Marple.
Ykkönen eli Poirot ehdottomasti, jos ne ei olisi mun omia sukulaisia vaan jotain edvardiaanisia brittejä. Nelonen on Twin Peaks, en todellakaan haluaisi sinne. 2 & 3 yök.
Kolmonen. Jos siis ei tarviis juosta pakoon itse vaan olisin random sivustaseuraaja. Tai sitten toi nelonen. Riippuu nelosessakin se että mitä ne mystiset asiat ovat mitkä tapahtuu.
Kakkonen ei ikinä. Kuolisin pelkästä pelosta
Nelonen! Just luinkin kirjan sellaisesta miljööstä, Charlaine Harrisin Kuiskauksia haudan takaa, jossa toki oli vähän fantasiamainen ote.
Viitataanko nelosella twin peaksiin? Mä valitsen sen.
Ykkönen ilman muuta, haluan pukeutua tweedhameeseen ja huivikauluspaitaan ja valkoiseen helminauhaan.
Teetä ruusukupeista ja pieniä leivoksia.
Maalaiskartano ja minä olen se murhaaja... *köh*
Joko 1 tai 4. Molemmissa on niitä miinuspuoli, mutta ehkä ykkönen siksi, että sen jälkeen olisi ainakin yksi sukulainen vähemmän.
Nelonen, kakkosta ja kolmosta ei missääntapauksessa.