Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Western hevonen!

Vierailija
05.01.2015 |

Hei,
täällä kirjoittaa 14vuotias tyttö uusimaalta. Etsin itselleni westerniin painottuvaa hoitohevosta, jolla pääsisi myös satunnaisesti ratsastelemaan. Olen ratsastanut 5,5vuotta, mutta western-laji on uusi tuttavuus ja olen huomannut että se on se juttu. Aikeissa siis kehittyä kyseisessä lajissa. Olen HeB - HeA tasoinen. Ajatuksena olisi etten maksaisi ratsastuksesta(tai jos msksaisin niin 5€/krt),sillä perheeni taloustilanne einole kehuttava. Ratsastus ei kuitenkaan olisi pääasia vaan haluaidin myös kehittyä hevosen hoitajana tekemällä perus talliaskareita. Etsin siis tallia hyvinkään lähipaikkakunnilta joten laitathan kommenttia alas :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko hevostalli.nettiin ilmon?

Vierailija
2/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala painua luomaan sitä hevosen paskaa kun siitä kerta niin tykkäät!! Tää ei oo mikää ostetaan/myydään/vuokrataan palsta!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:47"]Ala painua luomaan sitä hevosen paskaa kun siitä kerta niin tykkäät!! Tää ei oo mikää ostetaan/myydään/vuokrataan palsta!!!
[/quote]
Ei paikkaa minne mennä. Ja kyllä se on parempaa ajankulua kuin kännykällä tai koneella nuhjaaminen :)

Vierailija
4/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 15:45"]Laitoitko hevostalli.nettiin ilmon?
[/quote]
Yritin muttei jostain syystä suostunut laittamasn. Yritän pian uudestaan.