Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helposti ihastuvat, kuinka nopeasti ihastuksenne hälvenee

Vierailija
05.01.2015 |

Ihastuin ihan yhtäkkiä eräseen. Siitä on ehkä 2-3 kk aikaa. Kyllähän minä aina silloin tällöin ajattelen häntä, mutta selvästi ihastuminen on todella paljon vähentyt. Enkä enää pyri samaan paikkaan samaan aikaan hänen kanssaan, päinvastoin. 

Ihastuin yhtäkkiä ennen ensiksimainittua tapausta toiseenkin henkilöön. Siitä on 3 kk aikaa. Hänen näkemisensä on aika hankalaa. Nyt on ehkä pari viikkoa ollut sellaista aikaa, että näkeminen ei ole kiinnostanutkaan eli ihastuminen on hälvennyt.

Mainittakoot vielä, että olen naimisissa joten tapaukset jäävät aina vain ihastuksiksi. Jostain syystä vaan ihastun helposti. Nuo edellä mainitut ihastukset olin jo tuntenut aiemmin, joten ihmeellistä että noin vain ihastuin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihastuksesta ja elämäntilanteesta. Jotkut on kestäneet vuosia, jopa vaikka ei ole ollut mitään vastakaikua toiselta osapuolelta. Jotkut taas on menneet viikoissa ohi. 

En laita sinänsä ihastumisille paljoakaan painoa, enkä koskaan ole ihmissuhteita rakentanut niiden varaan. Minun ihastukseni kun tuppaavat olemaan ihmisiin, joiden kanssa saattaisin kyllä haluta seksiä, mutta missään nimessä en sopisi yhteen heidän kanssaan parisuhdemielessä. Sellaisin kovis-renttutyyppeihin.

Vierailija
2/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:17"]

En laita sinänsä ihastumisille paljoakaan painoa, enkä koskaan ole ihmissuhteita rakentanut niiden varaan. Minun ihastukseni kun tuppaavat olemaan ihmisiin, joiden kanssa saattaisin kyllä haluta seksiä, mutta missään nimessä en sopisi yhteen heidän kanssaan parisuhdemielessä. Sellaisin kovis-renttutyyppeihin.

[/quote]

Itsekin olen huomannut, että ihastunut tyyppeihin joiden kanssa parisuhde ei pidemmän päälle toimisi. Esim. erilaiset arvonäkökulmat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia?

Vierailija
4/4 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas ihastun harvoin ja ne kestävät vuosia.