Tiesitkö, että voit laihtua jopa karkin syönnillä
Syöt sitä vain vähemmän kuin kulutat. Terveellistä se ei ole, etkä saa vatsaasi täyteen, koska määrällisesti voit syödä melko vähän, mutta teoriassa voit laihtua syömällä karkkia!
Kommentit (6)
tiedän. Olen laihduttanut 35kg ylipainosta reiluun alipainoon syömällä 2 patukkaa päivässä ja juomalla kahvia.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:34"]
Keksit siis pyörän uudestaan :)
[/quote]
Jotkut ei keksi edes sitä pyörää, kun valittavat että laihdutus on vaikeaa ja ei koskaan onnistu eikä saa syödä mitä haluaa. Kyllä saa, mutta alle oman kulutuksen ja tadaa! Laihdut :)
Älykkyytesi häikäisee. Ongelma on se että 200g karkkia ( n.700kcal) ei täytä kunnolla vatsaa eikä sisällä mitään ravintoaineita. Eli syöt karkkia, näet nälkää ja alat voimaan huonosti mutta joo, laihdut!
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:37"]
Älykkyytesi häikäisee. Ongelma on se että 200g karkkia ( n.700kcal) ei täytä kunnolla vatsaa eikä sisällä mitään ravintoaineita. Eli syöt karkkia, näet nälkää ja alat voimaan huonosti mutta joo, laihdut!
[/quote]
Kerroit periaatteessa saman kuin minä aloituksessani: "Terveellistä se ei ole, etkä saa vatsaasi täyteen, koska määrällisesti voit syödä melko vähän, mutta teoriassa voit laihtua syömällä karkkia!"
Olet siis vähintäänkin yhtä älykäs kuin minä, kun jaksat lukea jopa aloitusviestin loppuun niin, ettei sinun tarvitse ruveta toistamaan asioita, joita on aloituksessa jo mainittu ;)
Ihanx totta!!!??!?