Miksi mies valehtelee
Eli minun piti mennä miehelle yöksi, mutta yhdessä mietittiin että on jo liian myöhä, joten menin kotiin. Mies kertoi myöhemmin menevänsä kaverilleen ja kun ihmettelin ajankohtaa niin sanoi, että kaveri kysyi olinko tullut yöksi ja kun en ollut niin oli pyytänyt miestäni yöksi. Todellisuudessa mies oli itse kysynyt voiko nukkua kaverillaan ja sanonut vielä, että hyvä että en tullut. Miksi mies valehtelee tälläisestä asiasta?
Kommentit (5)
Joo tunnen. Viaton valhe nimenomaan, miksi tommoisista pienistä asioista pitää valehdella sitä mietin. Ja en usko että pettyi etten tullut, oli itse enemmän sitä mieltä, että on liian myöhä, mutta silti lähtee kaverilleen? Ap
"Todellisuudessa mies oli itse kysynyt voiko nukkua kaverillaan ja sanonut vielä, että hyvä että en tullut."
Siis oli kaverilleen sanonut että hyvä että sinä ap et ollut tullut miehen luo?
Eikös tuo ollut selvää? Ei halunnut sinua yöksi. Ei kaipaa seuraasi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:07"]
Joo tunnen. Viaton valhe nimenomaan, miksi tommoisista pienistä asioista pitää valehdella sitä mietin. Ja en usko että pettyi etten tullut, oli itse enemmän sitä mieltä, että on liian myöhä, mutta silti lähtee kaverilleen? Ap
[/quote]
Okei, tämä selventää tilannetta. Hän ei siis halunnut, että menisit hänen luokseen. Mutta yhä voi olla niin, että oli todella itsekin väsynyt ja meni kaverilleen nukkumaan, halusi puhua kaverinsa kanssa jostain. Mutta tosiaan ei halunnut sinua luokseen. Siihen voi olla monta syytä, esim. epävarmuus jostakin.
Tunnet siis myös tuon miehen kaverin. Aika viattoman oloista. Ei halunnut mennä tyhjään kotiin yksin nukkumaan ja meni kaverin luo purkamaan ajatuksiaan. Oli myös pettynyt kun ei saanut sinua mukaansa, mutta vähätteli asiaa kaverilleen. Ei viitsinyt sinulle sanoa, että oli itse halunnut mennä kaverinsa luokse. Ilmeisesti aika nuori mies kyseessä.