Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaaloita (ulkomaalaisia?), joissa tehdään kohdunpoistoja alle 30-vuotiaille?

Vierailija
05.01.2015 |

Olen valmis maksamaan mitä tahansa, että kuukautiseni lopetettaisiin ikiajoiksi. En välitä pillereistä enkä liioin kierukoista, vaan todella haluaisin päästä kohdusta lopullisesti eroon.

Onko siis jossain olemassa jotain sairaalaa, jossa suomalainenkin nuori voisi saada kohdunpoiston? Mahdollisesti Virossa tai jossain päin keski-eurooppaa?

Jos en saa kohdunpoistoa, niin lopetan kaiken.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun termoablaatio voisi sopia sinulle, varaa lääkäriaika keskusteluun. Mutta Porvoostahan taitaa tämäkin kysely tulla.

Vierailija
2/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% tosissani. Mikä tässä aiheessa on kaikille niin vaikeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.

Vierailija
4/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ruotsissa saa kohdunpoiston 25v. Suomessakin saat kohdunpoiston alle 30v kahden lääkärin suostumuksella (jos kohdussa siis on jotain vikaa)

Vierailija
5/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat lapselliselta.

Vierailija
6/6 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä aiheessa on sellaista, jota ihmiset eivät voi koskaan hyväksyä? Tehdäänhän paljon kauneusleikkauksia ja muuta turhaa vain siksi että ihmiset haluavat. Aina sanotaan, että on päässä vikaa, jos haluaa menkoista eroon. On kuitenkin ihan ok tuntea kuuluvansa toiseen sukupuoleen. Minä vain olen tyttö, joka haluaa eroon menkoista. Mikä siinä on niin vaikeaa? Eikö kirurgeille kelpaa raha?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi