Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****TOUKOKUUN TUHISIJAT**** torstai- Missä olette?

07.09.2006 |

Olenko sokea, vai eikö aloitusta tälle päivälle ole? Missä kaikki on, huhuu?!!

Linkki eiliseen:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=8279064&p=1&tmode=…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon haamuilijoille ja toivotaan teille oikein vahvat plussat seuraaviin testeihin!! ONNEA!! :) ++++++++++++++++++++

Ja tervetuloa mukaan Mirjami! :)

Itselleni ei mitään erikoista.. Vähän jotain tuntemuksia olen mahassa ollut havaitsevinani, mutta tiedä sitten mitä ovat.. :) Mutta ihan kun vähän nippailis välillä. :) Nyt ovisplussasta tasan viikko ja kp taitaapi olla 21/30. Piinaviikko lähestyy. :) Viikon päästä tosiaan lähdetään reissuun, joten mun pahimmat piinailut sattuu just sille ajallle! Jos en siellä (ollaan 6 päivää) pääse nettiin, niin tuun sit heti kertomaan miten kävi kun tullaan kotiin!! Testiä en ota mukaan, vaan testaan sit kun tullaan kotiin, jos niin onnellinen tilanne on, että täti ei mua tuolta ulkomailta tavoita. :) Joo hei, jospa onnistuisinkin näin harhauttamaan sen! Hah hah! :) Siinä oiskin sit kaikki miehet ihmeissään ja tilit tyhjänä, kun uudeks hyväks keinoks raskautua havaittais pako tätiä maailman ääriin. :D Eli koko porukka vaan laukkuja pakkaamaan! :)

Vitsit.. jotenkin kyllä on nyt taas toiveet ja odotukset tosi korkeella kun sen ovisplussankin sain bongattua.. Eli korkeelta taas tiputaan jos tiputaan.. No, nyt en vielä mieti sitä. Päivä kerrallaan ja positiivisella asenteella, katsotaan mitä tapahtuu. :)

Plussatuulia kaikille! ++++++++++++++++++++++++++++++

minni. yk4, kp 21/30, dpo 6

Vierailija
22/24 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä aina kurkkimassa teidän kuulumia ja nyt olikin ikein iloiset uutiset! :-)

Itse kävin juuri tänään pienen verivuodon vuoksi sairaalassa ultrassa ja siellä oli kohdun seinämään tiukasti ankkuroituneena pussukka. Asukasta ei vielä näillä viikoilla pitäisikään näkyä, mutta tulipahan kohdunulkopuolinen suljettua vaihtoehdoista pois. Eiköhän tämä tästä. Toivon ainakin.

babyunelma ja masuasukki 4+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa melko voimakastakin menkkamaista jomotusta on nyt illalla ollut?!? Melkein pelottaa että onko nyt jostain syystä lyhyempi kierto kun aiemmin vai mitä ihmettä?! Kunhan ei nyt vaan ala vuoto.. Tietysti toivon että ois kiinnittymiskipuja, mutta en sellasia esikoisesta ainakaan muista..

Ihanaa babyunelma että kaikki oli hyvin! Onnellista raskautta sinulle! :)

Ja bambiino, olen todella pahoillani.. :(

Saapa nähdä mihin tämä jomotus johtaa..

Vierailija
24/24 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toukokuun loppupuolelle menis sitten jos tärppäis.

Eka yrityskierto menossa ja ennestään kaksi lasta, poika 2v ja tyttö 4v.

Ai niin ja tilasin australialaisia testejä ja herkkyys on se sama kun acon 10 eli 10 jotain jotain ;-) tilasin niitä 50kpl siis. Olen hirmuinen testaaja, vikalla kiertoviikolla (siis noita lapsosia kuumeillessa) on yleensä mennyt noin 3 testiä päivässä joka päivä siis ;-) heh!

Olen jo jonkinlaista haamua saanut sillä testillä aikaiseksi niinkuin tälle samalle palstalle kirjoittelin ja lisäinfoa pyysin ;-) aika näyttää... Huomisaamuna taas :-) Ai miten niin testien suurkuluttaja!

Plussasäteitä kaikille!

Terveisin Sintagma, vuonna 2001 sekä 2003-2004 nimimerkillä Athina (ehkä joku muistaa? Ehkä joku oli samoihin aikoihin täällä? Olin aikamoinen palstallaroikkuja...)