Esirukouspyyntö - irvailijat, älkää kiitos kirjoittako tähän, kiitos!
Jos täällä palstalla olisi joku, joka haluaisi esirukoilla meidän perheen puolesta. Kiitos kovasti. Olen voimaton pahan ahdistuksen keskellä. Pakkoajatukset vaivaat ja syvä ahdistus painaa. Olen kärsinyt lapsuuden traumoista aika ajoin, ja olin luullut, että lääkkeet ja terapia olisivat jo auttaneet. Silti olen taas "oireiden koukussa". Rukoilisitteko, että saisin rauhan vihdoin ja viimein. Ja että terapia auttaisi. On niin raskas olla. Kaipaan rauhaa itselleni ja perheelleni. Kiitos!
Kommentit (20)
♥ Rukoilemaan en ala, se olisi tekopyhää. Joku toinen voi hoitaa sen. Mutta toivon teille paljon kaikkea hyvää!♥
Rukoilin. Herra teitä siunatkoon ja varjelkoon.
Netistä muuten löytää googlettamalla hyviä esirukouspalstoja, joille saa laittaa rukouspyyntöjä. Niissä ei kukaan keljuile.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:54"]
Rukoilin. Herra teitä siunatkoon ja varjelkoon.
Netistä muuten löytää googlettamalla hyviä esirukouspalstoja, joille saa laittaa rukouspyyntöjä. Niissä ei kukaan keljuile.
[/quote]
Kiitos. Laitan sinne. Kiitos.
Ap
voi kun tuli paha mieli :( ateistina en rukoile mutta toivon todella kaikkea hyvää <3
Voimaa Sinulle! Enkeleitä elämäänne!
Kerrankin on on päässä järkeä ihmisillä eikö tule tänne päätä rääpimään
Voimahali sinulle<3 kaikki viä kääntyy hyvin!!!!
Rukoilen puolestasi, antakoon Jeesus sinulle rauhan ja parantakoon Hän sinulta ne haavat, jotka ovat jääneet pinnan alle kytemään. Sanon samalla, että itse olen päässyt alkuun paranemisessa lapsuuteni haavoista katsomalla tv7:n nettitv:stä ohjelmaa "katso minä luon uutta". Suosittelen. Paljon on vielä korjattavaa, mutta Jumala haluaa tehdä minusta ehjän, ja samaa Hän haluaa myös sinulle. Siunausta!
Koita jaksaa! Muistin sinua Taivaan isän puoleen.
Rukoilla en osaa, mutta voimia! Halauksia!
Rukoilin puolestasi <3 Herra on aina kanssasi, käänny sinnikkäästi hänen puoleensa.
Rukoilen tänään <3 paljon voimia sinulle <3
Henkinsiin ongelmiin ei kyllä uskonto auta. Pikemminkin päinvastoin. Sama kuin tarjoaisi pullon kossua tutisevalle alkoholistille parannukseksi.
Rukoilin. Siunausta sinulle ja kaikille läheisillesi.
Voimia, saanko kysyä, mitä traumaattista sinulle on tapahtunut lapsuudessa?
Niin, ja älkää alapeukuttako, kiitos. Nyt ei vain jaksa enää ilkeilyäkin tähän päälle. Ihan tosissani yritän pyytää apua. Kiitos.
Ap