Näkijöitä/meedioita paikalla?
Jos nyt joku sattuisi olemaan paikalla. Olen vuosia uskonut, että tulen vielä raskaaksi, kun eräs muuten osuva ja taitava näkijä näin sanoi. Vuosia on jo kulunut ja tuntuu raastavalta, kun en osaa päästää toivostakaan irti. Unelmien romuttuminen tuntuu kamalalta, mutta niin tämä löyhässä hirressä roikkuminenkin. Näkeekö joku toinen tarkemmin?
Kiitos silta varulta, että joku sattuu olemaan paikalla.
Kommentit (10)
Vastaisitko minullekin... Vuosia myös takana. Onko toivoa laisinkaan ja keskitynkö muuhun?
Kelpaako oikea näkijä minä povaan kristalleista
Laittaisin adobtio paperit menemään. T. Kolmas.
Katsoisiko joku näkijä minullekin? Työ, parisuhde ja terveystilannetta haluaisin tiedustella.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:11"]Vastaisitko minullekin... Vuosia myös takana. Onko toivoa laisinkaan ja keskitynkö muuhun?
[/quote]
Todellakin on toivoa. Kortit näyttää sen selkeästi. Lapsikortin viereen tuli toiveiden toteutumisen kortti :)
Katsokaa myös minulle: Löydänkö vielä tässä elämässä hyvän miehen? Kertokaa myös mistä :)
Kerkeisitkö katsoa mullekkin:-)
Tuleeko tämä nykyinen liittoni kestämään ja jos ei niin milloin näät eron?
Kiitos etukäteen
Ja minä haluaisin tietää kestääkö nykyinen parisuhteeni pitkään, ainakin itse toivon sitä kovasti ja olisin ikionnellinen jos joku jaksaisi katsoa tulevaisuuteeni :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:31"]Jos nyt joku sattuisi olemaan paikalla. Olen vuosia uskonut, että tulen vielä raskaaksi, kun eräs muuten osuva ja taitava näkijä näin sanoi. Vuosia on jo kulunut ja tuntuu raastavalta, kun en osaa päästää toivostakaan irti. Unelmien romuttuminen tuntuu kamalalta, mutta niin tämä löyhässä hirressä roikkuminenkin. Näkeekö joku toinen tarkemmin?
Kiitos silta varulta, että joku sattuu olemaan paikalla.
[/quote]
Katsoin korteilla ja alkuun tuli viivästysten kortti, mutta jotenkin lopuista korteista sain käsityksen että tulet raskaaksi jos itse niin haluat. Kun en tiedä tilannettasi tarkemmin niin vähän vaikea sanoa johtuuko se siitä että onko sinulla vakituista miestä ja ettekö saa vaikka yritätte vai onko joku muu ongelma. kuitenkin kortit näyttää että tulet raskaaksi jos haluat.. voisiko hedelmöityshoidot olla mahdollisia?