Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla näkee joskus aina juttuja, että joku on mennyt lääkäristään ihan sekaisin ja yrittää etsiä tämän yhteystietoja. Mitä mieltä?

Vierailija
28.10.2021 |

Mielestäni lääkärit pitää jättää rauhaan. He ovat mukavia ihan työnsä puolesta ja yleensä hyväkuntoisia ja terveitä eli ihan hyvännäköisiä. Annettakoon heille kuitenkin työrauha.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sekaisin?

En ole ikinä kuullut moista. 

Vierailija
2/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mistä ammatista on kysymys. Potilaana tai muuna asiakkaana ei ole soveliasta ryhtyä ehdottelemaan lähempää tuttavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on nykyään vakavia ongelmia egonsa kanssa. Se saa kuvittelemaan, että sitä tietoa ja ymmärrystä on ihan omasta takaa enemmän kuin niillä jotka ovat opiskelleet joitakin asioita vuosikausia. Aikuiset ihmiset ovat nykyään kuin kaikkitietäviä näsäviisaita lapsia.

Vierailija
4/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotkut tarpeeksi epätoivoiset näkevät lääkärin (tai vaikka jonkun asiakaspalvelutyöntekijän) kohteliaisuuden ja ystävällisyyden merkkinä romanttisesta kiinnostuksesta.

Vierailija
5/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten sekaisin?

En ole ikinä kuullut moista. 

Ihastuvat.

Vierailija
6/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ymmärtää sitä, koska en ole ikinä vielä nähnyt hyvännäköistä, komeaa tai seksikästä lääkäriä. Monet on vanhoja setämiehiä ja nuoret hinteliä nörttejä. Näkispä kerrankin hottis-lääkärin.

Vierailija
7/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ymmärtää sitä, koska en ole ikinä vielä nähnyt hyvännäköistä, komeaa tai seksikästä lääkäriä. Monet on vanhoja setämiehiä ja nuoret hinteliä nörttejä. Näkispä kerrankin hottis-lääkärin.

Nörtit kiihottavat, varsinkin itsestään huolta pitävät nörtit. Tulipahan nyt sanottua 😳

Vierailija
8/8 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jotkut tarpeeksi epätoivoiset näkevät lääkärin (tai vaikka jonkun asiakaspalvelutyöntekijän) kohteliaisuuden ja ystävällisyyden merkkinä romanttisesta kiinnostuksesta.

Kyllä. Itse en ole lääkäri vaan hoitaja mutta eräs pitempään meillä potilaana ollut henkilö alkoi myöhemmin häiriköidä minua.

Oli jostain kaivanut puhelinnumeroni ja soitteli kotiin. 

Yritin tehdä selväksi että olin ja olen työroolissa, en missään muussa.  En hyväksy kotiin soittelua.

Onneksi se toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä