Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi rakastun aina narkkareihin??

Vierailija
04.01.2015 |

Mä en oikeesti kestä ihan sama aina mies on joko "entinen" tai nykyinen huumeidenkäyttäjä!

Mietin tässä just et onkohan niiden narkkareiden olemuksessa joku sellanen mikä vetää mua puoleen.

Mistä löydän kunnollisen miehen :( ?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa mun kaikki poikaystävät oli narkkareita, vuoron perään, jokainen. Mut olin jo rikki ennen niitä, musta tuntu, et pystyin olla lähellä ihmistä olematta liian lähellä, koska tiesin ettei siitä koskaan mitään kuitenkaan tulis koskaan, ei ne parannu. Ja olin hyvin läheisyys- ja sitoutumiskammoinen, ne sopi siihen vaiheeseen. Pystyin puhumaan asioistani mutta tiesin ettei niitä seuraavana päivänä kukaan enään muista. Tavallaan pelkäsin et mua satutetaan yllättäen, niissä suhteissa en koskaan mitään muuta voinut odottaakaan, kuin satutetuksi tulemista, joten tavallaan se ei sattunut niin paljon koska en muuta niiltä odottanutkaan.

Vierailija
2/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on niin vahva äitivietti että haluat paijata surkeimpia tapauksia mitä maa päällään kantaa tai sitten olet vaan ihastunut niiden laajentuneeseen tajuntaan joka tuo mukanaan laajemman skaalan asioiden ja tunteiden käsittelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:56"]Elama on taynna oppitunteja. Elamassa jokainen oppitunti toistetaan kunnes se on opittu. Kun harjoittelet tarpeeksi monen narkkarin kanssa, lopulta ymmarrat mista tunnistaa tavallisen ihmisen. Nyt jokin seksuaalisella puolella vetaa kiinnostuksen noihin tyyppeihin. Itsella on nyt menossa borderlinerit ja pro-ana tyypit ihastuksissa -- toivon, etta pian olisi tama oppitunti ohi :-P
[/quote]

Tämä oli hyvin sanottu! ;)

Vierailija
4/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 03:46"]

Mä en oikeesti kestä ihan sama aina mies on joko "entinen" tai nykyinen huumeidenkäyttäjä!

Mietin tässä just et onkohan niiden narkkareiden olemuksessa joku sellanen mikä vetää mua puoleen.

Mistä löydän kunnollisen miehen :( ?

[/quote]

Tuttu juttu.Joskus ihastuin päällisin puolin täydelliseen mieheen,jolla paljastui huumemenneisyys,minulla on jotenkin kieroutunut miesmaku.Siihen mistä löytää kunnollisen miehen,en osaa neuvoa,itse en ole tähän mennessä löytänyt,nykyinen miesystävä on entinen käyttäjä.

Vierailija
5/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin nykyiseen mieheeni oikeestaan ensisilmäyksellä, en tiennyt hänestä mitään, sitten kun nähtiin muutaman kerran niin sain tietää että polttaa pilveä joka päivä ja syö välillä sieniä ja käyttää niitä "piristäviäkin" joskus, itse en ollu koskaan aikasemmin kokeillut mitään, olin vastaan näitä kaikkia. Noh tämäei mua jostain syystä haitannut, olin varmaan niin ihastunut. Mies sano mulle aina välillä tosi tyhmiä juttuja entisistä muijistaan ja kysy että jos käytettäis yhessä jotain huumetta ja sit pantais ööö ei kiinnostanut. Tässä vaiheessa olin vielä ihastunut, koska uskoin että noiden kaikkien huumejuttujen ja möläytyksien alla on vielä ihanampi ihminen mitä oli ja näin kävi. On nyt siis lopettanut kaikki huumeet kun alko näkemään maailmaa vähän toisilla silmillä :) oon häpi

Vierailija
6/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 02:22"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:24"]

SE ON SE UTUINEN KATSE, MIKÄ SYKÄHDYTTÄÄ...

[/quote]

Utuinen eikö ne silmät enemmänki pyöri päässä..

[/quote]

Sehän riippuu tietysti siitä millä aineilla narkkaa!

Jotain perää tuossa voi olla,että AP:n rakastuminen narkkareihin liittyy äitinsä kieltoon hengailla päihteidenkäyttäjien kanssa.Minulla oli niin ankara kasvatus,että vasta 18-vuotiaana omaan kotiin muutettua tuli "myöhäinen murrosikä",johon kuului myös mielenterveys-ja päihdeongelmaiset miehet.

Minkä ikäinen AP on? Meinaan jos olet kovin nuori,voi miesmaku tuosta muuttua parempaan päin iän ja elämänkokemuksen myötä.

Vierailija
7/48 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle kans käy noin tosi usein :/

Vierailija
8/48 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kun löytäisi vastauksen, itse en tunnu löytävän kuin juoppoja. Tai sitten niitä narkkareita. Juuri nyt yksi juttu alussa ja jo näyttää siltä että kaljaa kuluu aika kohtuuttomia määriä enkä mä jaksaisi sitä tarinaa enää. Tää on ihan hanurista, muutoin ihana ihminen mutta se kaljan kiskominen. Taidan vaan jättää nämä sotkut pariksi vuodeksi. Taas.

Vierailija
9/48 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on jotain erilaista ja hoivattavaa.

Mikä mielestäsi estää normaalin/tasa-arvoisen suhteen syntymisen? Pidätkö taviksia tylsinä, vai pelottaako normimies? Kaipaatko vaihtelua, tunnemyrskyjä,säpinää? Ovatko käsityksesi ns.kunnon miehestä ja arjesta ahdistavan vaativia tai kaavamaisia?

Vierailija
10/48 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 05:41"]

Ei vitsi, mulla vähän sama tilanne ollut 3 vuotta. Jos ei ole narkkari niin mielenterveysongelmainen, narsisti, muuten vain kykenemätön normaaliin parisuhteeseen/rakkauteen. Huoh... En tajua miten joka kerta käy noin, isäni on kyllä alkoholisti että että.. Itsekkään en ole koskaan kokeillut huumeita, tykkään juhlia mutta alkoholin käyttö on normaalia. Tsemppiä ♡

[/quote]

Siinähän se tulikin. Tuttu tunnemaisema, selvittämättömät traumat, joita yrität ratkaista. Terapiaan ,AA-läheisten ryhmään,kenties..?

Vierailija
11/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on varmaan se vanha legendaarinen renttucharmi. He vaikuttavat eksoottisilta ja jännittäviltä. Ikävää, että pidemmän ajan kuluttua heihin pettyy joka kerta. Olen myös kuullut monesti, ettei niitä kunnon miehiä löydy helposti. Ne hyvät eivät vain taida olla "tyrkyllä" samalla tavalla. Varsinkin nettideittailussa täytyy ensin mennä kymmenen sysipaskaa läpi, ennen kuin se oikeasti kunnollinen tulee vastaan.

En osaa neuvoa sinua Ap, mutta sinä teet asiat, niin kuin parhaaksi näät.

Mies 25v

Vierailija
12/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse noissa piireissä pyörineenä tiedän kyllä tuon jutun miten kiltit tytöt haluavat narkkarimiehiä/poikia, se on oikeasti vähän huvittavaa.

Ja voin kertoa, että suurimmassa osassa tapauksista ne käyttää teitä kilttejä tyttöjä vain täysillä hyväkseen, ja niillä on yleensä useita teidänlaisiä samaan aikaan pyörityksessä.

Narkkarille ykkönen on huume, ei ne tytöt, mutta sitä ei voi tajuta, jos ei itse ole käyttänyt, te olette vain yhtä yhteinäistä hyväksikäyttömassaa niille niin sanotusti, ja ne viestit ja puheet siitä miten ne "rakastaa", miten te olette "erityisiä", no, se on se huume, joka puhuu, tietäisitte, jos olisitte käyttäneet.

Ja mielestäni te kiltit ei-nisti tytöt, jotka noita narkkareita haluatte, olette vain jännityksen tarpeessa, ja luulette sen syvän tunnekokemuksen minkä saatte nistin kanssa, olevan jotain "todellista yhteyttä". Edelleen, jos olisitte käyttäneet, tietäisitte kyse olevan siitä huumesta, eikä jostain syvästä yhteydestä teidän kanssa :D

Jos haluatte jotain todellista syvää ja ihmeellistä, kokea aitoja tunnekokemuksia, silloin narkkari on viimeinen ihminen, jonka kanssa kannattaa olla, ihan vain vinkkinä.

Vierailija
13/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä porukoissa oikeen liikut?

Vierailija
14/48 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:39"]

Mikä mielestäsi estää normaalin/tasa-arvoisen suhteen syntymisen? Pidätkö taviksia tylsinä, vai pelottaako normimies? Kaipaatko vaihtelua, tunnemyrskyjä,säpinää? Ovatko käsityksesi ns.kunnon miehestä ja arjesta ahdistavan vaativia tai kaavamaisia?

[/quote]

Voi olla että jotenkin alitajuisesti kaipaan draamaa ja kiinnostun myöskin näistä ihmisistä kellä on pahoja tapoja.

Itse olin nuorena ujo ja kärsin sosiaalifobiasta.En ikinä nähnyt että kukaan lähelläni olisi käyttänyt päihteitä.

Äiti nuoruudessa oli myäs tiukka päihdeiten käytön suhtee 18v sain (tietenki) juoda ekan kerran mutta,sitä ennen en edes saanut liikkua ihmisten kanssa ketkä käyttivät päihteitä.

Voiskohan tällä olla jotain osaa tähän?

AP

Vierailija
15/48 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON SE UTUINEN KATSE, MIKÄ SYKÄHDYTTÄÄ...

Vierailija
16/48 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muute tosi hassu juttu mutta ihastun kans aina kaikkiin narkomaaneihin tietämättäni

koska en osaa tunnistaa narkomaania.

Mutta se on aina sellanen narkomaanin näkönen kestä tykkään..ompa mulla vääristyny kuva

Vierailija
17/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 22:39"]

[/quote]

Voi olla että jotenkin alitajuisesti kaipaan draamaa ja kiinnostun myöskin näistä ihmisistä kellä on pahoja tapoja.

Itse olin nuorena ujo ja kärsin sosiaalifobiasta.En ikinä nähnyt että kukaan lähelläni olisi käyttänyt päihteitä.

Äiti nuoruudessa oli myäs tiukka päihdeiten käytön suhtee 18v sain (tietenki) juoda ekan kerran mutta,sitä ennen en edes saanut liikkua ihmisten kanssa ketkä käyttivät päihteitä.

Voiskohan tällä olla jotain osaa tähän?

AP

[/quote]

Saattaa olla. Joskus tuntee olevansa sittenkin nynny, kun on elänyt raittiisti. Tai kokematon, kun ei ole päässyt muodostamaan mielipiteitään ajoissa. Esim. meillä kotona ei aina uskaltanut puhua tietyistä tyypeistä, ettei oltaisi ahdistuttu ja luultu olevan menossa samaan suuntaan ( ja ne tyypit kävi vain samaa koulua tms, pieni paikkakunta). Sitten tulee vastareaktio.

Olin myös itse aika omissa oloissa, jokuset kaverit ns.kunnon ihmisten lapsia ja kotini ei nyt ihan vastannut tavanomaista 80-luvun elintasoa ja henkistäkään maailmaa. Silloin myös oltiin kasvatettu olemaan mahdollisimman monen ihmisen kaveri ja tuttu, joita en ollut enkä voinutkaan olla. Luulin olevani epäsosiaalinen. Koska väärät ihmiset tulevat juuri sopivaan saumaan, haksahdin kriisipaikassa hengaamaan ja yhteenmuuttamaan ihan epäsopivan ihmisen kanssa. Eihän se mitään rakkautta ollut, omalta puoleltani. Annoin paljon enemmän kuin ikinä sain, vaikka toinen sen päättikin aloittaa.

Kaikki päättyi hyvin,mutta sitä ennen löin päätä seinään ja myöhemminkin tuhlasin aikaa vääriin tyyppeihin. Voihan heitä sympata, mutta matkan päästä- ihon ja peukalon alle ei tarvitse mennä ja jäädä. Vastuu on heilläkin itsestään, koska ovat jotenkin asiansa tähänkin asti hoitaneet ja yleensä myös sössineet. Heitä varten on myös ammatti-ihmiset ja suku.

Kenenkään vinoutunutta aivokemiaa ei voi välittää terveeksi.

Vierailija
18/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:34"]

Mä oon huomannut, että nykyiset tai entiset narkkarit osaavat ilmaista tarvitsemistaan muita miehiä paremmin. He oikeasti osoittavat, että kaipaavat, vaikka lähettämällä tusinan viestejä peräkanaan. Ehkä he osaavat ilmaista tunteita keskivertoa paremmin... Ja tuntevat muita ihmisiä vahvemmin. Se antaa ainakin mulle lisää itseluottamusta. Kokee, et on "oikeasti jotakin", kun toinen niin paljon välittää ja kaipaa mun perään....

[/quote]Narkit ja ex-narkit ovat erittäin hyviä manipuloimaan ja usein esim. läheisriipuvaisia. Tottakai laittavat kymmenen vietiä perääsi. Etkö erota narkkeja ja mielenvikaisia? Ja missä ihmeen piirissä pyörit jos aina tapaat entisiä tai nykyisiä narkkeja? Yritäppä iskeä mies joka on hyvin koulutettu ja hyvä työpaikka, usein eivät ole narkanneet. Ex-narkit eivät yleensä paljoa opiskelleet tai edenneet työelämässä koska narkkaus ja henkinen  puoli estäneet sen. Sorry vaan , joku käy varmaan itkemään mutta näin se vai usein on. Raitis ja selväjärkinen mies ei koskaan seurustele narkkityttöjen kanssa. Olen aina ihmetelleet miksi raittiit naiset ottaa jonkun rapariippuvaisen tai pössyttelijän luulevat että "rakkaus" parantaa. Ei se niin ole.

Vierailija
19/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/48 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, millaisia "kriteereitä" sinulla on miehelle, tai millaiset asiat ovat niitä, mitkä herättävät kiinnostusta? Millaisesta ulkonäöstä ja pukeutumistyylistä pidät miehellä? Oikeasti mielenkiintoista, jos et tarkoituksella etsi tuollaista tyyppiä ja aina kuitenkin päädyt kiinnostumaan sellaisista.

Minulla taitaa olla melko päinvastoin, on minulla melko kovat kriteeritkin, mutta ihan yleisesti kaikki miehet, joita olen tavannut missä vaan (joista olen ollut kiinnostunut ja/tai toisin päin) ovat olleet korkeasti koulutettuja, vieläpä aina KTM, DI tms., hyvissä työpaikoissa, kunnianhimoisia ym. Itse olen AMK:ssa opiskellut, enkä edes valmistunut, joten "tasolta" olen ollut käytännössä heikommalla :)