Liian nopeeta etenemistä?
Kaveri tapasi syksyllä miehen, jonka kanssa synkkasi heti ja ovat umpirakastuneita. Joulukuussa kaveri tuli raskaaksi, ilmeisesti vahinko mutta pari piti sitä positiivisenä yllätyksenä. Löysivät joulukuussa kämpän, johon muuttavat 1.2 yhdessä. Mies kosi 1.1 ja pari on nyt kihloissakin. Naimisiin aikovat kuulemma kesällä, ihan vain maistraatissa.
Onko tämä teistä liian nopeaa etenemistä? Itse seurustelin 2 vuotta ennen yhteen muuttoa ja nyt 8 vuotta yhdessä eikä olla vielä edes kihloissa. Ei mulla oo mikään kiire mennä sitoutumaan, kun hullu heti. :D
Kommentit (6)
Minusta kyllä. Toisaalta, olen seurustellut kohta 3v ja emme asu yhdessä :D lapset eivät kuulu lähitulevaisuuden suunnitelmiin ja olisivat tässä elämäntilanteessa kauhistus. Voihan tuo toimiakin :)
Voi olla tai sitten ei. Yhtälailla edessä voi olla ero vaikka vauva-aikana vaikka takana ois kymmenen vuotta.
Me muutettiin yhteen viikon jälkeen, kihlauduttiin puolen vuoden jälkeen, eka lapsi synty 2v3kk tienoilla ja häät oli 2,5v jälkeen. Nyt ollaan oltu yhteensä yhdessä jo 5,5vuotta.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:12"]Kaveri tapasi syksyllä miehen, jonka kanssa synkkasi heti ja ovat umpirakastuneita. Joulukuussa kaveri tuli raskaaksi, ilmeisesti vahinko mutta pari piti sitä positiivisenä yllätyksenä. Löysivät joulukuussa kämpän, johon muuttavat 1.2 yhdessä. Mies kosi 1.1 ja pari on nyt kihloissakin. Naimisiin aikovat kuulemma kesällä, ihan vain maistraatissa.
Onko tämä teistä liian nopeaa etenemistä? Itse seurustelin 2 vuotta ennen yhteen muuttoa ja nyt 8 vuotta yhdessä eikä olla vielä edes kihloissa. Ei mulla oo mikään kiire mennä sitoutumaan, kun hullu heti. :D
[/quote]
Minä kyllä olin sitoutunut mieheeni ja hän minuun alusta saakka vaikka emme olleet kihloissa. Avoliittoon muutimme 1 v seurustelun jälkeen ja 9 v myöhemmin menimme naimisiin. Nykyisin yhteisiä vuosia 20.
Me muutettiin yhteen viikon päästä, 4kk päästä naimisiin ja yhdessä oltu 20 vuotta.
Ääh, yksilöllistä. Toimii jos on toimiakseen. Typeriä noi varokkiajat, tunteellahan tollasissa tilanteissa mennään. Pieni järjen käyttö lienee tietty sallittu. :)
Ei jos oikealta tuntuu. Muutin yhteen 2kk ja naimisiin 10kk seurustelun jälkeen. 21 vuotta nyt yhdessä.