Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKA! mymuse.fi alusvaatteista kokemuksia?

Vierailija
03.01.2015 |

Kertokaa jo on :) nättejä ovat ainakin

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upoiii

Vierailija
2/17 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo nettisivusto. Mistä nuo alusvaatteet ovat, mitään ei kerrota. Ei ole materiaaleja ja luvataan että kaikkia kokoja on, mutta sitten on jotain 1-3 hikiset liivit per koko tietyissä kupeissa.

Plus ei edes kerrota minkä maan lakien mukaan toimitaan ja hetkonen, muka housuja ei saa palauttaa?

Kyllä kuuluu Suomen lain mukaan, että nettikaupassa on oikeus palauttaa tuote 14 päivän sisällä ja saada vaihtaa tai rahat takaisin. Mun mielestä housutkin.

Liivit näyttävät mielestäni puolalaisilta, sellaisilta jotka on valmistettu lähinnä silkonirinnoille.

Ylellinen-sanan käyttö on erikoista, jos ei edes anneta tietoa mitä materiaalia tuotteet ovat, mitä pitsiä tuotteissa on ja mitä koristeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin liivit, ovat oikein hyvät päällä ja saavat rinnat kauniisti esille. Laatu ihan hyvän oloista. Nopeasti tulivat myös. Ei valittamista. Tuo palautus on ainoa, jonka takia mietin tilaanko vaiko enkö.

Vierailija
4/17 |
28.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Tilasin vastikään liivit ja alushousut (samaa settiä). Tilauksesta ei kuulunut mitään, kun sitten 2 viikon päästä kyselin, mikä tilanne. Olisin ensinnäkin tarvinnut tuotteita spessutilanteeseen eikä verkkokauppa pitänyt kiinni omista toimitusehdoistaan. Kun otin yhteyttä, tuli "tilauksen päivitys" ja alushousut olivat jääneet pois. Yritin sähköpostilla kysellä, saisiko tilaukseen jotain samantapaista alushousua. Mutta tilauksen päivitys viestin jälkeen meni ehkä 30min-1h ja tilaus lähti matkaan. Ilmam

En kyllä ikuna muuten maksaisi yksittäisistä alushousuista n.15-20e, mutta halusin mätsäävan setin, ja tällä tein tilaukseni Mymusesta... Kun soitin asiakaspalveluun he päivittelivät, että moka on heidän, ja yleensä asiasta pitäisi ilmoittaa heti (eikä 2 viikon kuluttua asiakkaan yhteydenoton jälkeen). Lisäksi omituista on, että ilman minun hyväksyntääni, MUUTTUNUT tilaus lähti voimaan. Sillä häh, eihän se ole sama tilaus minkä olen alunperin tehnyt :S alushousut vaikuttivat ostopäätökseeni, joka olisi jäänyt negatiiviseksi, mikäli oikeaa kokoa ei tilausta tehdessä olisi ollut.

Hyvitykseksi sain -20% alennuksen, mitä en edes hyvitykseksi laske. Ihan normialennus minun mielestäni. Peruin kaupat ja sain samalla tietää, että asiakas maksaa palautukset.

Joten summa summarum:

- johtuen kaupan surkeasta kokovalikoimasta tilaus voi muuttua

- asiakaspalvelu tilauksen muututtua on kehnoa

- kauppa ei vastaa omista virheistään, joita omalla kohdalla oli 2 (viivästynyt toimitus ja muutoksista tiedottamatta jättäminen)

- palautus on maksullista.

= EN SUOSITTELE!

Meinaan nyt sovittaa rintaliivit, jotka tilasin (ja oli siinä ylimääräiset alestringit mukana). Mikäli eivät mätsää ja joudun palauttamaan, niin saatanpa kysäistä kuluttaja-asiamieheltä, että meneekö tämä nyt ihan oppikirjan mukaan.

Vierailija
5/17 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin settin sieltä. Pettymys koko kauppa. Normaalisti rintaliivien koko on 80C, kokeil6n varmuuden vuoksi sivulla oleva kokolaskuri ja tulos oli sama, joten tilasin 80C. Kun tilaus saapui, jäi huono mieli - rintaliivit olivatkin pienet! Ja piti olla pehmeät, mutta tuli läpinäkyvä versio. No, soitin sinne, ja ilmoitin palautuksesta. Kun menin postiin, selvisi, että heillä ei ole sopimusta tämän yrityksen kanssa ja minä joudun vielä maksamaan palautuksesta 7,90 e! Tosi törkeä toiminta. Nyt etsin kenelle vois myydä sen setin! En ikinä enää!

Vierailija
6/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mun tilaus tuli neljässä päivässä perille :)

Vierailija
7/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:13"]

Mulla päinvastaiset kokemukset kuin edellisillä vastaajilla. Todella nättejä alusasuja ja löytyy hyvin eri kokoja! Tietysti jostain malleista koot loppuu, mutta sivujen varastoihin ja malleihin tulee aina täydennystä silloin tällöin. Tavallisista kaupoista harvemmin löytyy itselleni tarpeeksi pienellä ympärysmitalla sopivaa kuppikokoa. En todellakaan omista silareita vaan pienet rinnat. Tilamaani liivit näyttävät livenä vielä ihanemmilta ja tuntuvat laadukkailta ja tukevilta! Kannattaa mitata itsensä ja syöttää mitat noiden sivuilla olevaan laskuriin joka antaa oikean koon. Omien kokemusten mukaan nämä voittaa esim. Victoria's Secretin sekä laadussa, hinnoissa että tuotteiden ulkonäössä ja tulen jatkossa tilaamaan täältä alusvaatteeni, olin sen verta tyytyväinen :p Kannattaa seurata hyviä alennuksia ja jos rekisteröityy sivuille voi voittaa koko alusasusetin [tässä oli mainosinkki]

[/quote]

Niin varmaan. Ja me kaikki leikisti uskotaan sua kun ihan sattumalta vain nostit ketjun spämmätäksesi mainoslinkkiä, josta sinulle napsuu provikat. Jännä että unohdit mainita sen viestissäsi.

Viestintävirasto näyttää osoitteen haltijaksi Norjalaisen firman

YhteisömuotoYritys
Y-tunnus tai yhdistysrekisterinumero998451205
NimiVenture Factory AS
Osasto/yhteyshenkilöEven Aas-Eng

PostiosoiteMøllergata 6
Postinumero0179
PostitoimipaikkaOslo
Puhelinnumero+4798017068

Mutta itse sivuilta ei löydy tietoa firmasta eikä ihmisistä. Haisee.

Vierailija
8/17 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venture Factory näköjään tekee nettikauppoja joten voi olla, että ovat siksi merkitty haltijaksi osoitteelle eivätkä kuitenkaan pyöritä itse kauppaa. Mutta vinkkinä: jos nettikaupasta ei löydy kunnon yhteystietoja, y-tunnusta tai nimiä, niin jättäkää väliin.

Vierailija
9/17 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tilannut tuolta muutaman kerran. ja tavara on vähän hitaasti tullut.. pikkuisen reipas viikko..

palautuksessa oli kerran vähän sähellystä, mutta korjasivat kaiken kuntoon kun asiasta huomautti.

otan yleensä pari kolme kokoa ja muutaman mallin. niin saa postikuluitta. niin voin sovitaa ja laittaa takaisn loput..    muutama euro palautukseen on paljon pienempi vaiva kun lähteä liikkeisiin tai muualle sovittamaan...   

laatu on ollut hyvä ja todella kivan näköisiä.  eli täys kymppi kyllä taytyy antaa

Vierailija
10/17 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kyseisestä kaupasta tuotteita useaan kertaan ja tulen tilaamaan vastaisuudessakin. Alusasut ovat huomattavasti laadukkaampia kuin esim. ketjuliikkeiden tuotteet ja materiaalit ovat kauniita ja miellyttäviä päällä. Koot hieman vaihtelevat tuotteesta riippuen, mutta kertaakaan en silti ole joutunut palauttamaan mitään.

Toimitus on ollut hitaampaa, kuin nettisivuilla on luvattu eli 1-2 viikkoa n. 4 päivän sijaan. Viimeksi huomautin, että nettisivut antavat väärää tietoa toimitusajasta, joten se on jo saatettu korjata.

Ja toistaiseksi olen MyMuselta saanut ainoat kestävät stay up - sukat. Ei ole silmäpakoja näkynyt =).

Alushousuja ei voi sovittaa, mikä vähän arvelutti aluksi. Koko on kuitenkin aina ollut sopiva, kun sinetin on rikkonut ja kokeillut. Mieluummin näin, kuin se, että joku on käyttänyt pöksyjä yhden eroottisen illan ja sitten palauttanut ne.  Niin moni toimii esim. juhlavaatteiden kanssa...miksei siis alusvaatteidenkin..Yök!. Eli minusta plussat voittavat =).

Käsittääkseni tuotteet valmistetaan EU:n alueella, eri merkit tietysti eri maissa.

Mutta voin kyllä suositella, kunhan tilaa hyvissä ajoin.

Vierailija
11/17 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on positiiviset kokemukset. Kokoni on ympärysmitaltaan pieni ja on vaikea kaupasta löytää sopivia liivejä sopivaan hintaan. Tilaamani liivit oli alessa ja tuntuvat hyvältä ja näyttävät myös. Tilaan uudelleenkin!

Vierailija
12/17 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat toimituksesta ja ilmaisesta palautuksesta. Push-upit tekivät rintani litteäksi ja oudon näköiseksi. Mieheni sai heti sellaisen reaktioon että ei oo syytäkään jättää palaauttamatta. Materiaalikin on halvan tuntuinen ja epämiellyttävä. Laatu ei vasta hintaa niin koko tilaus meni palautukseen.

Vierailija
13/17 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hinta laatu suhde,ihan yli hintaisia.

Vierailija
14/17 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nettikauppa, hienoja asuja. Vaimolle ostin muutamat oikein seitinohuet rintsikat ja hyvin pelasi kaikki, minullakin. Tietenkin kaikilla on vastustajansa mutta tämä on hyvä. Black friday tarjoukset olivat todellisia.

Vierailija
15/17 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin osoitteeseen teit palautuksen?

Yritin täyttää palautelomakkeen mutta ei huolinut edes postinumeroa joten palautus jäi tekemättä.Rintaliivit olivat liian pienet ja 49e

meni kankkulan kaivoon.

Älkää tilatko kyseisestä liikkeestä@!

Vierailija
16/17 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enää edes suomessa toiminnassa?

Vierailija
17/17 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tykännyt! Kerran jouduin tekemään vaihdon, kun tilattu vartalokoru oli rikki/virheellinen, mutta se sujui ihan ok. En minä sieltä mitään hyvityksiä pyytänyt tai odottanut. Rintsikat on ihanan näköisiä ja mukavia päällä! Ehkä jonkun changen rintsikat saattavat kestää aikaa paremmin mitä tulee ympärysmitan napakkuuteen, mutta tykkään enemmän mymusen sensuellemmista mallistoista.

Harmi, että eivät ole avanneet suomen verkkosivuja pitkään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän