Sain oikeasti isoa ja nyt ei oman miehen tunnu miltään.. :(
siis tiedän et oma moka, mut on teilläkin ollut näitä ongelmii? Eli toivon pliis apua ei v...lua. Oma ukko on nyt tommonen, no ukko. Rassaa autoa enemmän kun mua. Joskus nuorena oli sutinaa, nyt varmaan tumputtaa autossa nettivideoita ja välillä kiimailee hätäset mun kaa, kun lapset pihalla. Okei, aivan ihanakroppanen tumma kundi alakerasta juttelee mulle aina, avaa ovet ja hymyilee. Yksien kaveribileiden jälkeen siis seuraavana päivänä selvinpäin menin sen luo, ja aika lujaa se puski päälle. Mutta Herranen Aika! Kun mies osas rakastella! Oikeasti tuntui että oon ihan täynnä ja se vaan kuiskutteli jotain korvaan ja lisää tuli. Huhhhuh! Tietenki se huomioiminen oli varmaan isoin juttu, mutta kyllä se iso kalu teki niiiiin hyvää.. Ei oikeen toi pujoparta autonrassaaja oikeen enää sängyssä kiihota, mut mitä v.. Mä teen? Kellään kokemusta??
Kommentit (28)
Ja rasisti. Näätkö ihmisessä vaan ihonvärin?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 21:39"]Ja rasisti. Näätkö ihmisessä vaan ihonvärin?
[/quote]
Joo, en tykkää mustista...
Ap
Alat käydä säännöllisesti alakerrassa "kahvilla". Case closed.
Siitäs sait! Nyt ei enää oma kiinnosta, ku vieraisiin hairahduit! Sen siitä saa, kun huoraamaan lähtee! Itse kannat seuraukset, eli mahdollisen eron, lastesi inhon sua kohtaan, jne!
Toivottavasti sait hiv ja sankkerin
Et oo AaPee! Mä oon. Ja en oo rasisti, mut onhan tummilla paljon isompi!
No kysy mieheltäsi mitä kannattaa tehdä.
Mun ukko tuntuis varmasti pieneltä, kun oisin pannut sun ukkos kanssa.
No ei nyt ihan sama tilanne, mutta kerron nyt kuitenkin.
Ensimmäisellä kunnon seurustelukumppanillani oli iso. Seksi oli ihan mieletöntä, muuten ei sitten lopulta oikein toiminut joten erottiin sitten parin vuoden jälkeen. Sinkkuna sitten kokeilin muita, ja järkytyin todellakin kun tajusin, millainen se normaali, keskimittainen kalu oikein on. Se tuntui niin pieneltä tuon exän kalun jälkeen!
No, nykyiselläni on ihan normaalikokoinen, ja seksi on hyvää kun osaa vehjettään käytellä, mutta silti toisinaan tulee ikävä seksiä eksän kanssa. En ikinä palaisi hänen luokseen, mutta seksiä siis ikävöin toisinaan vaikka nykyisen kanssa onkin hyvä ja tyydyttävä seksielämä.
Mutta silloin kun tekee mieli isompaa, harrastan omaa kivaa - mulla on sellainen reilummankokoinen dildo näitä hetkiä varten :)
Ihanaa! Toesin että muutkin jotka on OIKEASTI saanut isoa ymmärtää! Te muut, kateelliset, pikkumunaisten äijien naiset ette voi edes ymmärtää kiltä tuntuu olla TÄYNNÄ!
Uteliaana neitsyenä pohdiskelen, että eikö missä tahansa tapauksessa tuntisi olevansa "täynnä", jos tarpeeksi puristaa lantionpohjan lihaksia? Ja jos virtsarakko on kohtalaisen täynnä, niin avot: senkin pitäisi vaikuttaa tuntemukseen.
Siis ihan teoreettista pohdiskelua, kun ei ole omakohtaista kokemuksesta peniksistä, ei isoista eikä pienistä.
En ymmärrä tuota hutsuksi huutelua täällä.
Jos oma mies kyllästyttää, suhde ei toimi ja toisen osapuolen kanssa ei kykene keskustelemaan, niin ilmankos sitä hullaantuu komeaan mieheen kenellä on vieläpä iso!
Se ei tee sinusta huoraa, että oma miehesi ei sinua huomioi eikä harrasta kanssasi kuin "pikaisia", se on hänen menetyksensä sitten.
Joka tapauksessa, itse kertoisin pettämisestä miehelleni, sitten voi yhdessä pohtia jatkoa. Ero siitä luultavasti tulee, oletko valmis siihen? Jos koet, että haluat muita miehiä enemmän kuin omaasi, ei siinä oikein muita vaihtoehtoja ole. Tsemppiä.
Moi, koolla on väliä ja välittämisellä.
Mun miehel n.16 ja tuntuu kyllä messevältä kun paksu ja hellä plus kivan näköinen sekä ihanat pakarat joita ihailin just kylpylässä.
Sain tänään miesten infrapuna saunan vieressä ja kylpyammees, oli ihana vkoloppu 25v yhteiselon kunniaks
Mutta välittäminen on se ykkösjuttu mun mielestä ja nää toimivat sitten yhdessä:) niin että kiihottaa jo henkisestikin sekä vähän jo..
Ei oo kellää.