Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähänlainen käsitys naapureillasi on sinusta päästämiesi äänien perusteella?

Vierailija
03.01.2015 |

Mä olen varmaan epävakaa piripääkissanainen. Välillä itken hysteerisesti, välillä nauran maanisesti, mau-un kissalleni ja se maukuu takaisin. Kuuntelen teknoa. Kokkaan öisin. Liian kovaan en onneksi möykkää, saa nekin nukuttua. Toisaalta ei niitäkään taida yöllinen melu haitata, juoksuttaa lasta vielä keskiyöllä ja pimputtelee pianoa. Nyt meni jaaritteluksi... Mutta joo... leilkimielisiä vastauksia kehiin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen seksihullu joka käy suihkussa pitkin päivää, eikä käy töissä eikä koulussa, ja muutenkin sekaisin kun juttelee kissoilleen jatkuvasti ja nauraa kovaan ääneen. Ja tollanen olenkin. Niin ja kai jotkut luulevat että mua pahoinpidellään, kun pidän rajusta seksistä. Sori vaan naapurit, mitäs annatte muksujenne jyrätä sillä potkulaudalla ympäri kämppää ettekä opeta koirianne hiljaisiksi!

Vierailija
2/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"EI/ALAS/LOPETA" -naaras. Koulutan kissaa välillä vähän liian kovaäänisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sekopäänä. Kiljahtelen, laulan ja tanssin yksin ja kovaan ääneen. Pidän älytöntä meteliä kun saan orgasmin. Kovempaa silloinkun olen yksin. Ennen kuin asuin omakotitalossa ääneni tuskin haittas naapureita, mut nyt ehkä. Rappu käytävässä hymyilen ja tervehdin asiallisesti naapureitani.

Vierailija
4/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tiukkapipoinen vanhapiika, joka elää hissukkaelämää.

Vierailija
5/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla on vilkas seksielämä ja mun miehellä iso vehje

Vierailija
6/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan normaalina ihmisenä. Tervehdin ja vaihdetaan kuulumisia. Asutaan omakotitalossa,joten ei "elämisen äänet" kuulu..

Vierailija
7/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lauletaan kovaa. Harmittaa kun pidetään itse niin paljon meteliä, ettei voi valittaa naapureiden metelistä :D

Vierailija
8/8 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä kuuluu naapureihin ainoastaan hyvin kovat äänet, varmaan sirkkelöinti ainakin. Jos äänien perusteella pitäisi siis kuva muodostaa, niin sanoisin, että kuollut. Tai joskus kyllä saatan karjua koiralle tai lapselle, mutta aika harvoin niin kovaa, että sekään naapureihin kuuluisi.