Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvän miehen tunnistaa siitä miten hän kohtelee äitiään

Vierailija
27.10.2021 |

Mitä mieltä otsikon väitteestä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Mammanpojat ovat asia erikseen, mutta kaikilla miehillä ei ole hyvä yhteys äitiinsä. Voivat silti olla hyviä miehiä, kuten omani.

Vierailija
2/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Mammanpojat ovat asia erikseen, mutta kaikilla miehillä ei ole hyvä yhteys äitiinsä. Voivat silti olla hyviä miehiä, kuten omani.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee tietysti pääosin, muttei aina, nimittäin jos äiti onkin hankala ym.963

Vierailija
4/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa.

Vierailija
5/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni totta. Eka liittoni mies vihasi äitiään. Nyt toisessa onnellisessa liitossa ollut jo pitkään ja mies rakastaa syvästi äitiään (ja minun äitiäni).

Vierailija
6/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kohtelee äitiään hyvin ei välttämättä tarkoita sitä että kohtelisi myös muita läheisiään tai vieraampia ihmisiä tai vaikka eläimiä myös hyvin. Eli ei se että on lämpimät välit äitinsä kanssa kerro vielä oikein mistään.

Vierailija
7/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äiti oli alkoholisti, jonka takia mies joutui huolehtimaan sekä itsestään että äidistään 8-vuotiaana. Hyvinhän se sitä sinänsä kohteli, mutta en ihmettele miksi se eli mieluummin lastenkodissa kuin kotonaan.

Vierailija
8/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli jo kun olin leikki-ikäinen. Kuinka kohtelen siis äitiäni?

Vierailija
9/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kohdella hyvin äitiään ja huonosti puolisoaan. Jos puoliso ei esim ole riittävän samanlainen kuin äitinsä... mutta hyvä ennuste se on jos miehellä on kunnioittava suhde äitiinsä.

Mutta jos mies kohtelee äitiään huonosti (komentelee, passuuttaa, lyttää/väheksyy)

, todennäköisesti kohtelee puolisoaankin huonosti.

Vierailija
10/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, olenkin hyvä mies. Ja palstan inzel-akat ovat aina väittäneet jokaisen miehen olevan uhka.

Vierailija
11/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä, sillä äiditkin ovat vain ihmisiä eivätkä välttämättä ansaitse vain palvontaa osakseen.

Esim. minun äitini käyttää tuota lausahdusta näpytelläkseen aikuisia poikia, joiden haluaa käyttäytyvän tietyllä tavalla.

Eli esim. poika kyseenalaistaa jotain tai sanoo ettei äidin käytös tunnu kivalta, niin äiti alkaa nokkavana heti heittelemään jotain siitä miten miehen todellisen luonteen paljastaa se kuinka hän kohtelee äitiään.

Vierailija
12/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä, sillä äiditkin ovat vain ihmisiä eivätkä välttämättä ansaitse vain palvontaa osakseen.

Esim. minun äitini käyttää tuota lausahdusta näpytelläkseen aikuisia poikia, joiden haluaa käyttäytyvän tietyllä tavalla.

Eli esim. poika kyseenalaistaa jotain tai sanoo ettei äidin käytös tunnu kivalta, niin äiti alkaa nokkavana heti heittelemään jotain siitä miten miehen todellisen luonteen paljastaa se kuinka hän kohtelee äitiään.

*näpäytelläkseen

Vierailija
13/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on todella hyvä äitiään kohtaan ja myös minua kaikella tapaa. Mutta tiedän myös hyvän miehen (Mieheni siskon miehen), jonka äiti kohteli tätä niin huonosti ettei heillä ole lämpimiä välejä siitä syystä, tämä mies on silti ihana mies ja hyvä isä.

Ehkä tämä pätee niihin joilla on hyvä äiti ja silti kohtelevat häntä huonosti.

Esim. Tunsin teininä 18 vuotiaan pojan joka löi äitiään vaikka tämä oli kuinka ihana, tämä pieksee myös nykyistä vaimoaa.

Asiat ei oo niin mustavalkoisia.

Vierailija
14/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa ainakin mun kokemukseni mukaan.

Vierailija
15/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan äitinsä kestää hyvin mut siinä sekoisi jos joutuisi jotain ämmää vielä kattelemaan.

Mielummin rupeaa homoksi vaikka olisikin 100% hetero.

Vierailija
16/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen katkaissut välit äitiini, joten en kohtele häntä millään tavalla. Se ilmesesti tekee minut neutraaliksi mieheksi.

Vierailija
17/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä helpommin tunnistaa siitä miten kohtelee vierasta ihmistä, varsinkin laitapuolenkulkijaa.

Vierailija
18/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä helpommin tunnistaa siitä miten kohtelee vierasta ihmistä, varsinkin laitapuolenkulkijaa.

Tai asiakaspalvelijaa.

Vierailija
19/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä aina paikkaansa. Ex- miehelläni oli narsistinen äiti, ja ex teki kaiken kuten äiti halusi. Antoi mm. rahaa ja elätti häntä, koska äiti ei ollut koko elämänsä ajan työttömänä, koska saman rahan saa helmpommalla sohvalla makaamalla.

Minulle taas hän oli henkisesti väkivaltainen ja uhkaili fyysisellä väkivallalla.

Vierailija
20/21 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa.