Ällöttää, kun yksi mies flirttailee töissä, vaikka olen varattu
keski-ikäinen ja perheellinen nainen. Hän on itse eronnut. Tekee sen kuitenkin niin hienovaraisesti, että siitä ei voi sanoa mitään. Esittää tosi kaverillista ja "mukavaa". Tulee ihan samaan aikaan töihin ja availee ovia, ehdottaa pyörään korjauksia jne. En tykkää yhtään.
Kommentit (15)
Silti ällöttää, kun aina ns ottaa kontaktia.
Saahan sitä kiinnostusta tuoda ilmi, ei sun tartte mihinkään suostua. Ole tyytyväinen kun kelpaat monelle, itse en kelpaa kellekään.
sinä tulkitset sen flirttailuksi, minä en ainakaan tekstisi perusteella.
ehkä se ihastunut oletkin sinä?
Keski-ikäisten perusflirttiä on just toi, että ollaan ylitsevuotavan mukavia ja avuliaita. Siitä on helppo perääntyä kasvoja menettämättä.
Vierailija kirjoitti:
Annoitko viime pikkujouluissa pildeä tai jotain?
No yhen kerran vaan. Ja oltiin kännissä. Ei se sitä voi muistaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Silti ällöttää, kun aina ns ottaa kontaktia.
Eikö työkaverit voi jutella keskenään ja olla kohteliaita? Jospa hän sellainen kaikkien muidenkin seurassa riippumatta siitä ovatko nämä miehiä tai naisia, nuoria tai vanhoja, sinkkuja tai varattuja.
Tietysti kaikki katkerat ylipainoiset sinkkutädit on sitä mieltä, että toi ei oo flirttiä.
Yksi reippaasti vanhempi mies ei millään malttanut olla töissä flirttailematta, vaikka tasan tarkkaan tiesi, että olin jo menossa naimisiin toisen miehen kanssa. Oltiin juteltu kaikenlaista maan ja taivaan väliltä, auttoi mielellään kun suunniteltiin synttäriyllätys toiselle työkaverille, muutenkin mukavan oloinen työkaverina, kunnes tuo ihastus iski kuin tonnin leka, eikä malttanut enää olla tuomatta sitä esille.
Harmi, oli kivaa seuraa ja fiksu mies, mutta ehdottomasti vain ja ainoastaan työkaverina. Oli toiselle työkaverillekin jo alkanut selittelemään kuinka tahtoisi vaihtaa vaimonsa nuorempaan etc, eli tämä ei edes pysynyt meidän kahden välisenä asiana. Siinä vaiheessa kun alkoi silmää iskemään aina vastaantullessa, oli pakko alkaa vältellä koko miestä ja pistää pystyyn täysi jääkausi, jotta pystyi työpaikalla ylipäätään olemaan. Todella ahdistavaksi meni.
Teillä on pikkujoulut lähestymässä. Mies petaa pesää valmiiksi. Jätä menemättä juhliin tai jos menet, pidä pikkarit jalassa. Muutkin miehet tulevat yrittämään sinua siellä juhlissa. Haluatko firman kiertopalkinnoksi? Todella?
Keski-ikäisillä miehillä on paljon tollasta itsevarman rehvakasta käytöstä.
Tuskin se susta oikeasti on kiinnostunut, kunhan yrittää piristää itseään. Noita riittää