Mitä syntymäpäivälahjaksi miehelle jonka olen tuntenut vasta pari kuukautta?
Ollaan siis tavattu deittipalstalla ja nyt vähän yli kuukausi tapailtu. Tosi vaikea vielä tässä vaiheessa keksiä mitään lahjaa kun ei tunne vielä kunnolla toista. Se harrastaa ainakin autoja ja elokuvia. Mitä miehille yleensäkään voi ostaa lahjaksi? Mistä ne tykkää? Ei mitään kallista kuitenkaan.
Kommentit (8)
Tarjoa leffa ja käykää sitä ennen syömässä?
Mitä annoit joululahjaksi? Tai sait itse?
Leffaliput ja syömään? ( tarjoat molemmat )
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 14:32"]Tarjoa leffa ja käykää sitä ennen syömässä?
[/quote]
Hups... En ollut huomannut sun vastausta :) t.5
En ostanu joululahjaksi mitään kun oli vielä niin tuore suhde etten itsekään osannut odottaa mitään lahjaa, mutta sain kuitenkin konserttilipun :) Syömässä käymisestä ja leffasta ollaan jo puhuttu, mutta tuskin mies antaa niitäkään maksaa. On ollut mua kohtaan niin antelias ja mukava että jotenkin haluaisi muistaa syntymäpäivänä kun vain keksisi miten ja mitä voisi ostaa lahjaksi. Ehdotuksia otan mielellään vielä vastaan :)
Ap
Pari sarjalippua, joku Iitttalan lasi tai kippo, hyvä leffa bluraynä, jos tiedät mistä pitää. Kukkakimppu ja maljakkokin tosiaan varmaan hyvä, jos oot hepun luona käynyt, niin varmaan oot huomannut mitä sinne kämppään tarvis.
Floristi osaa sitoa komean kimpun. Osta maljakko vaikka kirppikseltä.
Itse tein samoin ja mies oli todella liikuttunut kimpusta.