Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin aikana - hiljaa vai äänillä?

joskushiljainen
27.10.2021 |

Oon miettinyt miten sitä onkaan välillä eri tavoin seksin aikana kumppanin kanssa. Joskus haluaa puhua, kuiskailla, ähistä tai jotain muuta ääntä tuottaa. Sitten taas joskus kaipaa vaan hiljaisuutta - joskus vain itseltä, joskus molemmilta. Mistähän mahtaa johtua? Onko muilla kokemuksia?
Mitä sitä mahtaakaan toivoa hiljaisuudelta? Oon ite aika vahva ja toimeentarttuva nainen, niin oon pohtinut, että voisi liittyä siihen, että sängyssä saisi olla välillä se vähän heikompi, vastaanottavaisempi. Hiljaisuudessa se on jotenkin mulle helpompaa.
Yksi ystäväni kertoi, että heillä riidellään paljon mutta heillä on myös hyvää seksiä paljon (liekö se ainoa joka heitä pitää yhdessä?). Hän tokaisi, että on niin helppoa harrastaa seksiä, kun siellä ei tartte käyttää sanoja, ei tartte riidellä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pannut merkille että seksi on jotenkin huomattavan intensiivistä kun kumpikaan ei sano sanaakaan. Pitkiä himokkaita suudelmia, uppoutumista toisen silmiin, ja kevyet nautinnon huokaukset. Sitä vaan on siinä hetkessä, kaksi ihmistä, heidän himo ja nautinto.

Toki puhumme myös usein seksin aikana, lähinnä siitä kuinka hyvältä toisistamme tunnumme ja minkälaista kosketusta haluamme. Välillä jutut lipsahtaa ihan reilusti rivon puolelle, mukavaa vaihtelua sekin.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä