Mikä voi olla tällainen äkillinen huono oli?
Maha kipeä, oksettaa mutta ei oksenna, päähän sattuu, on kuuma ja hiki, pyörryttää ja todella huono olo. Äänet ja valot sattuu. Näitä ollut 20 vuotta aina välillä.
Kommentit (7)
Vatsamigreeni? On yksi migreenin muodoista.
Vierailija kirjoitti:
Vatsamigreeni? On yksi migreenin muodoista.
Ohhoh, en ole kuullutkaan ennen. Googlasin ja oireet täsmäisi. Ap
Kiva jos voin olla avuksi! Migreeni voi olla monimuotoinen sairaus, itsekin olen menossa juuri neurologille asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva jos voin olla avuksi! Migreeni voi olla monimuotoinen sairaus, itsekin olen menossa juuri neurologille asian tiimoilta.
Kävin vuosia sitten neurologilla, otettiin pään mri ja poissuljettiin migreeni. Ei puhunut vatsasta sanaakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin vuosia sitten neurologilla, otettiin pään mri ja poissuljettiin migreeni. Ei puhunut vatsasta sanaakaan. Ap
Kannattaa hakeutua toisen asiantuntijan pakeille. Kehitys kehittyy näissä asioissa, toivottavasti myös vastaavasti asiantuntijoiden osaaminen kehittyy myös! Jäin miettimään että miten poissulkivat migreenin, eihän se näy kuvissa mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakeutua toisen asiantuntijan pakeille. Kehitys kehittyy näissä asioissa, toivottavasti myös vastaavasti asiantuntijoiden osaaminen kehittyy myös! Jäin miettimään että miten poissulkivat migreenin, eihän se näy kuvissa mitenkään?
Jaa-a, en tiedä. Käsitin että kuvista katsoi. Yksityinen neurologi ja lisäksi neuroradiologi lausui kuvat myös. Ap
Tietääkö kukaan?