Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä voi olla tällainen äkillinen huono oli?

Vierailija
27.10.2021 |

Maha kipeä, oksettaa mutta ei oksenna, päähän sattuu, on kuuma ja hiki, pyörryttää ja todella huono olo. Äänet ja valot sattuu. Näitä ollut 20 vuotta aina välillä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/7 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsamigreeni? On yksi migreenin muodoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsamigreeni? On yksi migreenin muodoista.

Ohhoh, en ole kuullutkaan ennen. Googlasin ja oireet täsmäisi. Ap

Vierailija
4/7 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos voin olla avuksi! Migreeni voi olla monimuotoinen sairaus, itsekin olen menossa juuri neurologille asian tiimoilta.

Vierailija
5/7 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva jos voin olla avuksi! Migreeni voi olla monimuotoinen sairaus, itsekin olen menossa juuri neurologille asian tiimoilta.

Kävin vuosia sitten neurologilla, otettiin pään mri ja poissuljettiin migreeni. Ei puhunut vatsasta sanaakaan. Ap

Vierailija
6/7 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin vuosia sitten neurologilla, otettiin pään mri ja poissuljettiin migreeni. Ei puhunut vatsasta sanaakaan. Ap

Kannattaa hakeutua toisen asiantuntijan pakeille. Kehitys kehittyy näissä asioissa, toivottavasti myös vastaavasti asiantuntijoiden osaaminen kehittyy myös! Jäin miettimään että miten poissulkivat migreenin, eihän se näy kuvissa mitenkään?

Vierailija
7/7 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakeutua toisen asiantuntijan pakeille. Kehitys kehittyy näissä asioissa, toivottavasti myös vastaavasti asiantuntijoiden osaaminen kehittyy myös! Jäin miettimään että miten poissulkivat migreenin, eihän se näy kuvissa mitenkään?

Jaa-a, en tiedä. Käsitin että kuvista katsoi. Yksityinen neurologi ja lisäksi neuroradiologi lausui kuvat myös. Ap