Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homoseksuaali mies, mitä pidät vulvasta?

Vierailija
27.10.2021 |

Mitä ajatuksia naisen ulkoiset sukuelimet sinussa herättävät?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapää siinä missä muutkin.

Vierailija
2/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voisit siis kiihottua siitä, kuten peniksestä?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on olemassa, aivan samoin kuin vaikka eläimellä, ei kosketa minua millään tavalla.

Vierailija
4/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on olemassa, aivan samoin kuin vaikka eläimellä, ei kosketa minua millään tavalla.

Se on antenut sinulle kuitenkin elämän.

… vai ei muka kosketa :-D

M48

Vierailija
5/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä. Olisipa miehillä sellaiset!

Vierailija
6/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on antenut sinulle kuitenkin elämän.

… vai ei muka kosketa :-D

M48

Nyt kun aloitit näsäviisastelun, niin se ei ole antanut minulle elämää, mutta siitä tässä ketjussa ei ole ymmärtääkseni kyse. Sama kun olettaisi että pidät myös äitisi emätintä haluttavana.

Vierailija
7/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voisit siis kiihottua siitä, kuten peniksestä?!?

Liittyykö jokaisen alapää mielestäsi sitten seksiin? Olet aika sairas jos olet tuota mieltä.

Vierailija
8/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä alettu näsäviisastelemaan vaan aidosti ihmettelemään homomiehen nihilististä elämän asennetta.

M48

Vierailija
9/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti. Sen sijaan naisella muna on tosi kiihottavaa.

Vierailija
10/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on, ei herätä mitään fiiliksiä. Nainen voi olla kaunis, mutta en mä siinä pillussa mitään näe. Sen sijaan komea kulli komeella miehellä se vasta on jotain.

Vierailija
11/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä alettu näsäviisastelemaan vaan aidosti ihmettelemään homomiehen nihilististä elämän asennetta.

M48

No se on mikä on, eikä merkkaa minulle mitään. Omistajalleen tarpeellinen ja tärkeä.

Vierailija
12/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

No se on mikä on, eikä merkkaa minulle mitään. Omistajalleen tarpeellinen ja tärkeä.

Voin kertoa että heteromies ajattelee peniksestään juuri noin. Tämä saattaa järkyttää sinua.

Vierailija
13/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Voin kertoa että heteromies ajattelee peniksestään juuri noin. Tämä saattaa järkyttää sinua.

Mitä? Ihme vääntöä. Kyllä minulle heteromiehenä penikseni merkkaa erittäin paljon ja ilman sitä olisi kyllä aika alaston olo ja jäisi monet huvitukset välistä.

Vierailija
14/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Ei järkytä ja onhan se tarpeellinen mullekkin ja tuottaa nautintoa, mutta en oikein ymmärrä koko viestin pointtia. Vihaatko heteromiehiä?

Vierailija
15/19 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt toimsivuraiteella vänkääminen tai tehkää se jossain toisessa ketjussa.

Vierailija
16/19 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän kuin toissapäiväinen pekonilautanen jääkaapin alahyllyllä. Ei mitenkään erityisiä ajatuksia herättävä ja pari päivää lisää muhittuaan hylätään biojätteeseen.

Vierailija
17/19 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ketju. Tyypit alapeukuttaa sitä, että homoja kiinnostaa kulli eikä pillu. Eikös se ole itsestään selvää, että näin on?

Vierailija
18/19 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ketju. Tyypit alapeukuttaa sitä, että homoja kiinnostaa kulli eikä pillu. Eikös se ole itsestään selvää, että näin on?

Osalle se ottaa koville, että on miehiä jotka eivät tunnusta yleisesti käytössä olevaa valuuttaa. Se on vähän kuin varkaus.

Vierailija
19/19 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitähän tässä ihmetellään että mitä homomies tuntee pillua ajatellessaan.

- Nyt on käynyt selväksi että se on meditointikeino joka tyhjentää homomiehen ajatuksen.

Hyvä ja opettavainen ketju!

M48